Хсош 1: Страница не найдена (404)

Содержание

Средняя общеобразовательная школа № 1 Бердск

Информация для родителей по питанию

Уважаемые родители!

По вопросам организации здорового горячего питания обучающихся в муниципальных общеобразовательных организациях города Бердска Вы можете обратиться на «горячую линию», организованную с целью оперативного решения обращений граждан по вопросам предоставляемого питания. 

Телефоны  «горячей линии»: 8(383-41)2-11-82 8(383-41)3-14-11 

Обращение можно отправить на электронную почту: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. 

Также Вы можете принять участие в независимом мониторинге оценки качества предоставляемого в общеобразовательных организациях питания. Для этого необходимо обратиться к директору общеобразовательной организации для включения Вас в состав общественной комиссии, уполномоченной проводить мониторинги с целью контроля качества горячего питания.

В ходе мониторингов родители имеют возможность ознакомиться с меню, продегустировать блюда, внести свои коррективы и предложения по улучшению качества предоставляемого питания. Общественные комиссии с участием родителей организованы во всех муниципальных школах города Бердска. Кроме того ежедневное и перспективное меню размещается на сайтах общеобразовательных организаций.

Электронная почта учителей
Приказ о дистанционном обучении

 

  

 

 Школа – островок безопасности
в море социально-экономических
и политических стихий

  • 19 летний опыт апробации УМК по истории, обществознанию, химии, геометрии, УМК “Перспективная начальная школа”
  • С 2002 года введение профильного обучения.
    в 2021/22 учебном году профильные классы: социально-гуманитарные (10а, 11а классы)
  • С 2010 года введение обучения по ФГОС НОО
  • С 2011 года введение обучения по ФГОС ООО
  • С 2017 года введение обучения по ФГОС СОО
  • С января 2013 года участие в реализации регионального проекта “Внедрение модели системы управления качеством образования в образовательных учреждениях НСО” в качестве пилотной площадки
  • С 01.09.2013 МБОУ СОШ № 1 – пилотная площадка по апробации УМК “Инновационная начальная школа” (1в, 1г классы)
  • С 1997 года – научное общество школьников (НОШа), с 2003 года – клуб для выпускников начальной школы “Эрудит”
  • С 1999 года – школьный клуб КВН
  • С 2003 года – военно-патриотический клуб “Сокол”
  • С 2006 года – интеллектуальный клуб “Литературная гостиная”
  • С 2009 года – радио “Школьная волна”
  • С 2011 года – школьная газета “Литературный вестник”
  • Выявим и разовьём задатки вашего малыша
  • Разовьём базовые интеллектуальные качества
  • Научим красиво говорить, откорректируем речевые затруднения (психолог, логопед)
  • Научим общаться
  • Подготовим к глубокому познанию мира
  • Развитие логического и эвристического мышления
  • Пропедевтику риторики, логики, информатики и др.
  • Профориентационный подход
  • Педагогическую и психологическую диагностику
  • Элементы исследовательского труда обучающихся
  • Формирование дивергентного мышления гуманитарного типа
  • Интегральный подход в изучении образовательных областей и предметов
  • День знаний
  • Посвящение в первоклассники и старшеклассники
  • Дни здоровья
  • День дублёра “Я б в учителя пошёл…”
  • День рождения школы, праздник “Школьный Арбат”
  • Видеофестиваль на школьные темы
  • Фестиваль патриотической песни
  • День Российской науки в школе
  • Конкурс “Мисс Весна”
  • Школьный КВН
  • Весенняя неделя добра
  • Экологический месячник, праздник “День Земли”
  • Спортивный праздник “Баскет-шоу”
  • Ежегодный заключительный праздник “Зажги свою звезду”

Главная

                                       Уважаемые читатели, приветствую Вас на сайте средней школы № 1 г. Ярославля                                                                                   Школа № 1 находится в Кировском районе г. Ярославля. Наша школа реализует программы начального, основного, среднего общего и дополнительного образования. В школе осуществляется разноуровневое и дифференцированное обучение. Взят курс на профильное обучение, что позволит учащимся выбрать свой индивидуальный маршрут развития, сформировать готовность к саморазвитию. Более подробную информацию Вы можете получить на страницах данного сайта. Желаю Вам приятного знакомства с нашей школой.                                                                                                                                                                                                                                                                                        

С уважением, директор средней школы № 1 Аракчеева Светлана Алексеевна, к.п.н.

   «ЯГПЦ «Молодость» при поддержке управления по молодежной политике с 1 по 6 ноября 2021 года на базе ЗОК «Березка» проводит лагерь актива «Старт» (лагерь проводится с 2001 года).

Мероприятие направлено на поддержку социальных инициатив, взаимодействие с общественными организациями, развитие волонтерского движения города Ярославля.

Возраст участников 14-17 лет включительно. Мероприятие проводится соблюдением всех норм безопасности. Справки по телефонам: 20-61-42, 32-87-96

 

 

 

Уважаемые родители! Обращаем внимание!!!          

Школа  будущего первоклассника планирует    начать   работу в ноябре. Вся необходимая информация будет размещена на сайте школы позднее.      

 

 

 

 

 

 

 

 

Уважаемые родители и ученики школы! Обращаем внимание на важную     информацию!

    В этом году  в  порядок проведения олимпиад внесены изменения. Рекомендуем  ознакомиться с ними. Школьный этап Всероссийской олимпиады школьников по шести предметам в компьютерной форме в 2021-2022 учебном году пройдет в 65 регионах в период с 28 сентября − 29 октября 2021.

 

Олимпиады по шести предметам (астрономии, биологии, информатике, математике, физике и химии)  будут проводиться на технологической платформе «Сириус. Курсы»

20.10.2021 – математика;

27.10.2021 – информатика.

Организация и проведение школьного этапа всероссийской олимпиады школьников по астрономии, биологии, информатике, математике, физике и химии на технологической платформе «Сириус. Курсы»:

Более подробная информация с указанием нормативных документов размещена на Ученической странице в разделе “Всероссийская  олимпиада школьников”.


                              

    

         Информация  для родителей о  персонифицированном дополнительном образовании

         Приёмная кампания начинается с 23 августа текущего года подробнее 

      

 

 

Классные руководители   1-11 -х классов в 2021-2022 учебном году

 

 

 

 

 

      Паспорт безопасности школьника.   Подробнее 

 

 

 

                                                                        

                                                                                                                                                                       

  

           

 

                     

                      

                 

 

 

             

 

 

 

     

 

 

 

 

 

      

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Проблемы с госуслугами, медленный интернет или плохая связь? Напишите об этом — Минцифры поможет с решением

Написать

На сегодняшний день МБОУ СОШ № города Каменска-Шахтинского – это место, где ученики и учителя вместе идут по дороге удивительных открытий, школьных приключений и новых знаний.
Учеба в школе – это незабываемое время, и только от нас, взрослых, зависит то, с какой теплотой наши дети будут вспоминать о нем в будущем.
Дружный, внимательный коллектив преподавателей и работников школы обеспечивает по-настоящему семейную, доверительную атмосферу в образовательном учреждении, гарантирует, что ни один ребенок не останется непонятым, непринятым, невыслушанным.
С 1937 года и до сих пор школа №1 г. Каменска-Шахтинского обеспечивает каждому обучающемуся его личную, индивидуальную траекторию развития с учётом его способностей и склонностей. Учеба в нашей школе включает в себя не только изучение теории учебных предметов, но и участие в самых разных творческих конкурсах – от написания сочинений и создания рисунков до постановки собственного танца.

МБОУ СОШ №1 является победителем и призером большого количества творческих конкурсов.
В школе функционируют психологическая и социальная службы, готовые прийти на помощь ребёнку и родителю даже в самых сложных ситуациях. Они обеспечивают постоянный мониторинг и динамику личностного развития учеников.
Для своих учеников школа № 1 — это первая ступень на пути реализации больших планов и ярких побед!

В целях повышения узнаваемости и привлечения обучающихся к участиюв проектах президентской платформы «Россия – страна возможностей» АНО РСВ подготовлен фильм:

Ссылка на фильм

Всероссийская акция «Бессмертный полк»

Песня «Парад Победы»

В этом году исполняется 60 лет с момента полета первого человека в космос. В честь этой даты 11 апреля 2021 года ВОД «Волонтеры Победы» проведут для всех желающих старше 14 лет Всероссийскую интеллектуальную онлайн-игру «Космос рядом».
Мероприятие будет посвящено космическим достижениям России. Участники увидят объекты космической отрасли, а также космонавтов и Героев России. Подробнее »

В этом лагере могут отдохнуть 60 детей.
Здесь ребята смогут расширить свой кругозор, развить организаторские и творческие способности. В целях создания условий для эффективной работы весеннего лагеря, организации отдыха детей, была принята программа деятельности пришкольного лагеря.
Ведётся и воспитательная работа: беседы о правилах дорожного движения, о безопасном пути в лагерь и домой, о правилах поведения на улице, в общественных местах, на прогулках, о здоровом образе жизни, о правильном питании и культуре питания, о дружбе и взаимопомощи. Подробнее »

Были проведены тематические классные часы по теме «Есть ли жизнь без пластика?!», просветительская беседа с педагогический и ученическим коллективом по пропаганде и разъяснению законодательства в сфере защиты прав потребителей, организована презентация проектов «Вторая жизнь пластика», конкурс рисунков «Защитим мир от пластика». Подробнее »

В рамках Всероссийского проекта «Открытые уроки» запланировано проведение следующих всероссийских открытых онлайн-уроков:
18 марта в 12.00ч. — онлайн-урок, посвящённый Дню воссоединения Крыма с Россией;
25 марта в 12.00ч. — урок, посвящённый Всемирному дню театра.
Трансляция будет проводиться на официальной странице Минпросвещения России в соц. сети «ВК» и на официальном сайте проекта открытыеуроки.рф.

МКОУ СОШ №1 г. Лиски

Наш сайт позволит Вам поближе познакомиться с жизнью нашей школы.

На нашем сайте можно узнать о самых важных событиях нашего учебного учреждения. Нам интересно Ваше мнение о школе. Ждём Ваши отзывы и пожелания!

Результаты независимой оценки качества образовательной деятельности организаций, осуществляющих образовательную деятельность, можно посмотреть здесь.

Горячая линия:

По вопросам организации образовательной деятельности в МКОУ СОШ №1 г. Лиски с применением смешанного обучения, с использованием электронного обучения и дистанционных образовательных технологий.

Блинов Владимир Михайлович,

директор МКОУ СОШ №1 г. Лиски             

8(47391)5-00-95

 

По вопросам незаконных сборов денежных средств в общеобразовательных учреждениях (вт. – пт. с 14.00 до 16.00):

Отдел образования администрации Лискинского муниципального района

 8(47391)44170

Департамент образования, науки и молодежной политики Воронежской области

8(4732)606722

По вопросам модернизации общего образования

Егорова Елена Валентиновна, старший инспектор отдела образования

8(47391)46084

По вопросам организации и проведения государственной итоговой аттестации

По вопросам организации горячего питания

Лаптиева Людмила Алексеевна, инспектор отдела образования

8(47391)44132

По вопросам нарушений законодательства о защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию

Рыбалкина Елена Владимировна, главный специалист по опеке и попечительству

8(47391)46622

Служба экстренной помощи

88002000112

Официальный сайт МБОУ Сорская СОШ №1

В Сорске подвели итоги профилактической акции «Повтор – Группа!»

      В период с 16 по 20 августа на территории обслуживания Отд МВД России по г. Сорску проведена профилактическая акция «Повтор – Группа», направленная на профилактику повторной и групповой преступности среди несовершеннолетних, выявления взрослых лиц, вовлекающих подростков в совершение преступлений, антиобщественных действий, повышения эффективности взаимодействия с субъектами системы профилактики.

     В рамках Акции Сотрудниками отделения полиции по г. Сорску – инспекторами ПДН, участковыми уполномоченными полиции, оперуполномоченными уголовного розыска, совместно с представителями субъектов профилактики по месту жительства были проверены несовершеннолетние, в том числе и члены групп, и родители, состоящие на профилактическом учёте в ОУУП и ПДН Отд МВД России по г. Сорску. С данными лицами проведены беседы профилактического характера, направленные на предупреждение групповых, повторных противоправных действий, разъяснена ответственность родителей за безнадзорное поведение несовершеннолетних.

    Во время проведения «Повтор – Группа» особое внимание уделено профилактике правонарушений несовершеннолетних, состоящих на учете. В настоящее время учетом ПДН охвачено 29 подростков. Чтобы ситуация в данной сфере оставалась стабильно положительной, на постоянной основе осуществляется совместная активная работа органов образования, управления социальной защиты населения и сотрудников ПДН, в задачи которых входит ранняя профилактика преступности среди несовершеннолетних и правовая пропаганда.

      В отношении несовершеннолетних используются нормы административного законодательства. Одной из наиболее распространенных мер воздействия в отношении родителей, не исполняющих обязанности по воспитанию детей, является применение статьи 5.35 КоАП РФ. На неблагополучных родителей составлено три административных протокола, в т.ч. 2 за нарушение несовершеннолетними, не достигшими возраста 16-ти лет Постановления Правительства РХ №102 от 13.03.2020 г. (изменения от 28.07.2021 г.), в виду того, что подростки находились после 20:00 на улице без сопровождения родителей. 1 законный представитель привлечен к административной ответственности по ст. 20.22 КоАП РФ, так как допустил, что его ребенок распивал спиртное.

     Профилактическая работа в данном направлении со стороны сотрудников сорской полиции будет продолжена.

Добро пожаловать на официальный сайт МКОУ «Артезианская СОШ №1»

  

Наша школа уделяет большое внимание развитию нравственной, физически развитой личности через формирование духовной культуры учащихся. Немаловажную роль также играет сотрудничество школы и семьи. В нашей школе работают квалифицированные учителя, которые на протяжении многих лет помогают ученикам на нелегкой дороге знаний.


Немкеева Гелена Владимировна, директор

                                       Школа была основана в 1961 – 1962 учебном году.

   

В школе обучается 102 учащихся

Кадровый состав: 23 педагогов 

– 21женщина, 1мужчина;

– ВКК – 8, 1КК – 5; СЗД– 2, БКК – 7;

– Высшее образование – 18, с/спец – 4,

– Средний возраст – 38 лет

– Заслуженный учитель РК – 4 ( Аджигаров Б. И., Манджиева А.М., Немкеева Г.В., Севтинова Н.О.)

– Отличник народного просвещения – 1(Манджиева А.М.)

– Почетных работников общего образования РФ – 7 ( Аджигаров Б.И., Гаджаева Т.Н., Мушаева О.Э-Г., Севтинова Н.О., Оджикова К.Ш.,  Лузунгова З.Н, Немкеева Г.В)

– Лауреаты премии:

1. Президента РФ – 0

2. Главы РК – 1 ( Немкеева Г.В)

– Финалисты республиканского конкурса “Педагог года” -3 ( Севтинова Н.С., Сангаджиева Е.П., Немкеева Г.В).

Методическая проблема школы: Современные подходы к организации образовательного подхода в условиях перехода на федеральные государственные образовательные стандарты второго поколения.



Мероприятия

Уважаемые посетители сайта!
Инструкция о работе с отзывами на сайте bus.gov.ru размещена на официальном сайте Министерства образования (www. minobraz.egov66.ru) в разделе «Независимая система оценки качества образования» / «Материалы о размещении информации о НОКО на bus.gov.ru»;

Гиперссылка (возможность перехода) на сайт bus.gov.ru с результатами независимой оценки качества оказания услуг организациями социальной сферы (http://bus.gov.ru/pub/independentRating/list).

Главная страница

Школа № 1 сегодня – это старейшее учебное заведение в городе, бережно хранящее традиции и память десятков поколений своих учителей и учеников.

 

Мы гордимся особым статусом – школы с углублённым изучением английского языка, присвоенным в 1967 году. Мир сегодня живёт по единым законам, английский язык – это язык мировых технологий и прогресса, язык культуры, спорта, науки. Его знание необходимо для интеграции личности в мировое пространство, не случайно ученики и учителя школы № 1 участвуют в программах международного культурного обмена. Наши выпускники обеспечивают себе место на рынке труда не только в области лингвистики – они могут работать специалистами со знанием английского языка в любых отраслях.

Придать английской школе техническое лицо – не менее важная задача, ответ на вызов времени. Отсюда – техническое перевооружение, компьютеризация, долговременное и плодотворное сотрудничество с РГАТУ, постоянное участие наших учеников в научной конференции в Санкт-Петербурге «Будущее сильной России – в высоких технологиях». 
Активное стремление расширять свои жизненные горизонты, наличие жизненного смысла, рациональное использование времени, чувство юмора – это черты выпускника Первой школы. Потенциал каждого реализуется не только благодаря урокам: театр-студия «Эксперимент», пресс – центр, научное общество, особое музейное пространство – эта инфраструктура позволяет нашему ученику ощутить ответственность за своё будущее и даёт возможность будущее выстраивать сейчас, в настоящем.

О музейной составляющей нужно сказать особо: в школе созданы три музейные экспозиции: памяти всемирно известного востоковеда Н.А. Невского, учителя изящной словесности И.И. Зеленцова, «Рыбинское образование в годы Великой Отечественной войны». Нам очень важно, чтобы каждый ученик Первой чувствовал сопричастность к славным страницам истории школы, соотносил свой личный опыт с культурным наследием прошлого, проживал своё настоящее как ценность, определяющую собой будущее. Поэтому в школе создаётся особый музей – Музей ученичества, в котором «экспонатами» становятся сами ученики с их свершениями, достижениями, победами над собой.

Верность традициям, современная организация учебного процесса, устремлённость в будущее – это лицо школы № 1. Вот почему наши выпускники на вопрос, какую школу они заканчивали, с гордостью отвечают: «Первую!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Произошла ошибка при настройке пользовательского файла cookie

Этот сайт использует файлы cookie для повышения производительности. Если ваш браузер не принимает файлы cookie, вы не можете просматривать этот сайт.


Настройка вашего браузера для приема файлов cookie

Существует множество причин, по которым cookie не может быть установлен правильно. Ниже приведены наиболее частые причины:

  • В вашем браузере отключены файлы cookie. Вам необходимо сбросить настройки вашего браузера, чтобы он принимал файлы cookie, или чтобы спросить вас, хотите ли вы принимать файлы cookie.
  • Ваш браузер спрашивает вас, хотите ли вы принимать файлы cookie, и вы отказались. Чтобы принять файлы cookie с этого сайта, используйте кнопку «Назад» и примите файлы cookie.
  • Ваш браузер не поддерживает файлы cookie. Если вы подозреваете это, попробуйте другой браузер.
  • Дата на вашем компьютере в прошлом. Если часы вашего компьютера показывают дату до 1 января 1970 г., браузер автоматически забудет файл cookie. Чтобы исправить это, установите правильное время и дату на своем компьютере.
  • Вы установили приложение, которое отслеживает или блокирует установку файлов cookie. Вы должны отключить приложение при входе в систему или проконсультироваться с системным администратором.

Почему этому сайту требуются файлы cookie?

Этот сайт использует файлы cookie для повышения производительности, запоминая, что вы вошли в систему, когда переходите со страницы на страницу. Чтобы предоставить доступ без файлов cookie потребует, чтобы сайт создавал новый сеанс для каждой посещаемой страницы, что замедляет работу системы до неприемлемого уровня.


Что сохраняется в файле cookie?

Этот сайт не хранит ничего, кроме автоматически сгенерированного идентификатора сеанса в cookie; никакая другая информация не фиксируется.

Как правило, в cookie-файлах может храниться только информация, которую вы предоставляете, или выбор, который вы делаете при посещении веб-сайта. Например, сайт не может определить ваше имя электронной почты, пока вы не введете его. Разрешение веб-сайту создавать файлы cookie не дает этому или любому другому сайту доступа к остальной части вашего компьютера, и только сайт, который создал файл cookie, может его прочитать.

SEC.gov | Превышен порог скорости запросов

Чтобы обеспечить равный доступ для всех пользователей, SEC оставляет за собой право ограничивать запросы, исходящие от необъявленных автоматизированных инструментов. Ваш запрос был идентифицирован как часть сети автоматизированных инструментов за пределами допустимой политики и будет обрабатываться до тех пор, пока не будут приняты меры по объявлению вашего трафика.

Пожалуйста, объявите свой трафик, обновив свой пользовательский агент, чтобы включить в него информацию о компании.

Для лучших практик по эффективной загрузке информации из SEC.gov, включая последние документы EDGAR, посетите sec.gov/developer. Вы также можете подписаться на рассылку обновлений по электронной почте о программе открытых данных SEC, включая передовые методы, которые делают загрузку данных более эффективной, и улучшения SEC.gov, которые могут повлиять на процессы загрузки по сценарию. Для получения дополнительной информации обращайтесь по адресу [email protected] gov.

Для получения дополнительной информации см. Политику конфиденциальности и безопасности веб-сайта SEC. Благодарим вас за интерес к Комиссии по ценным бумагам и биржам США.

Идентификатор ссылки: 0.5dfd733e.1634850410.11d3134f

Дополнительная информация

Политика безопасности в Интернете

Используя этот сайт, вы соглашаетесь на мониторинг и аудит безопасности. В целях безопасности и обеспечения того, чтобы общедоступная услуга оставалась доступной для пользователей, эта правительственная компьютерная система использует программы для мониторинга сетевого трафика для выявления несанкционированных попыток загрузки или изменения информации или иного причинения ущерба, включая попытки отказать пользователям в обслуживании.

Несанкционированные попытки загрузить информацию и / или изменить информацию в любой части этого сайта строго запрещены и подлежат судебному преследованию в соответствии с Законом о компьютерном мошенничестве и злоупотреблениях 1986 года и Законом о защите национальной информационной инфраструктуры 1996 года (см. Раздел 18 U.S.C. §§ 1001 и 1030).

Чтобы обеспечить хорошую работу нашего веб-сайта для всех пользователей, SEC отслеживает частоту запросов на контент SEC.gov, чтобы гарантировать, что автоматический поиск не влияет на возможность доступа других лиц к контенту SEC.gov. Мы оставляем за собой право блокировать IP-адреса, которые отправляют чрезмерное количество запросов. Текущие правила ограничивают пользователей до 10 запросов в секунду, независимо от количества машин, используемых для отправки запросов.

Если пользователь или приложение отправляет более 10 запросов в секунду, дальнейшие запросы с IP-адреса (-ов) могут быть ограничены на короткий период.Как только количество запросов упадет ниже порогового значения на 10 минут, пользователь может возобновить доступ к контенту на SEC.gov. Эта практика SEC предназначена для ограничения чрезмерного автоматического поиска на SEC.gov и не предназначена и не ожидается, чтобы повлиять на людей, просматривающих веб-сайт SEC. gov.

Обратите внимание, что эта политика может измениться, поскольку SEC управляет SEC.gov, чтобы гарантировать, что веб-сайт работает эффективно и остается доступным для всех пользователей.

Примечание: Мы не предлагаем техническую поддержку для разработки или отладки процессов загрузки по сценарию.

SEC.gov | Превышен порог скорости запросов

Чтобы обеспечить равный доступ для всех пользователей, SEC оставляет за собой право ограничивать запросы, исходящие от необъявленных автоматизированных инструментов. Ваш запрос был идентифицирован как часть сети автоматизированных инструментов за пределами допустимой политики и будет обрабатываться до тех пор, пока не будут приняты меры по объявлению вашего трафика.

Пожалуйста, объявите свой трафик, обновив свой пользовательский агент, чтобы включить в него информацию о компании.

Для лучших практик по эффективной загрузке информации из SEC.gov, включая последние документы EDGAR, посетите sec. gov/developer. Вы также можете подписаться на рассылку обновлений по электронной почте о программе открытых данных SEC, включая передовые методы, которые делают загрузку данных более эффективной, и улучшения SEC.gov, которые могут повлиять на процессы загрузки по сценарию. Для получения дополнительной информации обращайтесь по адресу [email protected]

Для получения дополнительной информации см. Политику конфиденциальности и безопасности веб-сайта SEC. Благодарим вас за интерес к Комиссии по ценным бумагам и биржам США.

Идентификатор ссылки: 0.5dfd733e.1634850411.11d316ce

Дополнительная информация

Политика безопасности в Интернете

Используя этот сайт, вы соглашаетесь на мониторинг и аудит безопасности. В целях безопасности и обеспечения того, чтобы общедоступная услуга оставалась доступной для пользователей, эта правительственная компьютерная система использует программы для мониторинга сетевого трафика для выявления несанкционированных попыток загрузки или изменения информации или иного причинения ущерба, включая попытки отказать пользователям в обслуживании.

Несанкционированные попытки загрузить информацию и / или изменить информацию в любой части этого сайта строго запрещены и подлежат судебному преследованию в соответствии с Законом о компьютерном мошенничестве и злоупотреблениях 1986 года и Законом о защите национальной информационной инфраструктуры 1996 года (см. Раздел 18 U.S.C. §§ 1001 и 1030).

Чтобы обеспечить хорошую работу нашего веб-сайта для всех пользователей, SEC отслеживает частоту запросов на контент SEC.gov, чтобы гарантировать, что автоматический поиск не влияет на возможность доступа других лиц к контенту SEC.gov. Мы оставляем за собой право блокировать IP-адреса, которые отправляют чрезмерное количество запросов. Текущие правила ограничивают пользователей до 10 запросов в секунду, независимо от количества машин, используемых для отправки запросов.

Если пользователь или приложение отправляет более 10 запросов в секунду, дальнейшие запросы с IP-адреса (-ов) могут быть ограничены на короткий период. Как только количество запросов упадет ниже порогового значения на 10 минут, пользователь может возобновить доступ к контенту на SEC.gov. Эта практика SEC предназначена для ограничения чрезмерного автоматического поиска на SEC.gov и не предназначена и не ожидается, чтобы повлиять на людей, просматривающих веб-сайт SEC.gov.

Обратите внимание, что эта политика может измениться, поскольку SEC управляет SEC.gov, чтобы гарантировать, что веб-сайт работает эффективно и остается доступным для всех пользователей.

Примечание: Мы не предлагаем техническую поддержку для разработки или отладки процессов загрузки по сценарию.

Hamkorlar hamkorlikni tashkil qiladimi? Sutarties dėl papildomo va viko ugdymo Institucijos bendradarbiavimo pavyzdys

Vietimo Staigos Rusijos Federation, remdamiesi Švietimo atstatymu, turi teisę tarpusavyje pasirašyti įvairias bendradarbiavimo sutartis, qurib tashlangan suvakimga va vikuslar va xizmatlar uchazmal uchun suvari.

Aloqalar, Rusijos Federacijos shvietimo įstaigos turi plyonka tarpusavyje sudaryti vvarius bendradarbiavimo susitarimus vadinamalar tinklu.

Qachonki, бу размер xohishingizga javob beradi:

  • тирим;
  • спорт ва спорт турлари;
  • papildomas issilavinimas.

O’qish va yozish uchun papkalarni yozib oling, ular tikos shvietimo įstaigos nori bendradarbiauti.

Тиримай

Qachonki, бу сизнинг xohishingizga javob beradi. Бош сахифа тикслас лайкомас:

  • studentų ruošimas stojimui į aukštąją mokyklą, su kuria pasirašyta bendradarbiavimo sutartis;
  • aktyviai dalyvaujant vidurinių mokykl studentų ir University studentų tiriamajame darbe.

Vizalar, o’z navbatida, vizalar bilan ta’minlanadi.

Культура и спорт турлари

Shaxsiy ma’lumotlarga ko’ra, siz o’zingizni qiziqtirgan narsalarga e’tibor berishingiz kerak, bu sizning xohishingizga mos kelmaydi.

Qachonki, bu erda siz o’zingizni o’ylab ko’rishingiz mumkin, bu sizning xohishingizga mos kelmaydi, shuningdek, pastargollar, sport o’yinlari, o’yinlar va boshqa narsalar.

Bu erda siz o’zingizning xohishingizga ko’ra, eng yaxshi ma’lumotni topishingiz mumkin.

Ксайолпарастлар

“Тинклас” ни кайта тиклаш ва созлаш. Ietvietimo srityje tai atrodo kaip naujas mexanizmas suv tikrais parameters, būtent:

  • vieno tikslo nustatymas;
  • йозувлар, юбкалар ва кийимлар;
  • bendro valdymo centro buvimas.

Panagrinėkime šį bendradarbiavimo option šsamiau.

Tinklo svveikos ypatibos

Boshqaruv dasturlari, shuningdek, avtoulovlar uchun avtoulovlar va avtoulovlar uchun eng yaxshi model.Vizitorlik tizimlari tizimni ishga tushirish jarayonini osonlashtiradi.

Ta’kidlash joizki, bu muammoning echimini topishga yordam beradi, bu esa o’z navbatida, har bir kishi o’z muammolarini hal qilishga yordam beradi.

Boshqaruv tizimlari, tizimli tizimlar va organik tizimlar vietos valdžia savivaldos (mintaqa ar rajono).

Vazifalar, muammo va muammolar, masalan, tarjimalar va aloqa ma’lumotlari. Бошлангич технология ва технология.

Autraukiantis variantlari

Didjiausias dėmesys skiriamas darbui su tais vaikais, kurie turim rimt sveikatos problemų.Kategoriyalar va toifalar dori -darmonlar negal lankyti mokymo staigų. Boshlang’ich loyihalar – bu loyihaning birdaniga loyiha – autraukiamojo ugdymo tinkl kūrimas .

V Salom reytinq dėstytoj bendravimą su vaikais nuotoliniu būdu, naudojant shiuolaikinius Kompyuter texnologiyalari … Ta’sirchan vazifalarni bajaring: bu dasturni o’qish uchun maxsus dasturlar. Визуал, джи yra būtini norint įveikti psichologinį barjerą, suiurido gali susidurti net patyrę mutaxassislari.

Ugdmo protsesso tinklų porūšis, visp pirma, yra priemonių rinkinys, kuriuo bėti siekiama nuotoliniu būdu vesti pamokas su vaikais, turinčiais sveikatos problemų.

Умуми алока марказлари о’з навбатида, о’з навбатида, о’йинлар, о’йинлар, о’йинлар, шаксий ма’лумотлар ва шаксий ма’лумотлардан фойдаланиш имкониятига ега.

Maqsadli algoritmlar, birinchi navbatda, tokia formasi darbo vekla visiškai panašus yoki standart. Мана шу саволларга джавоб бериш учун, сиз бир неча ойдан буон тайриба отказишингиз мамкин.

Tinklo svveikos naudojimas papildomame ugdyme apima tam tikrus parameter, bent:

  • pagrįstas bendru suaugusiųjų ir vaikų processu;
  • Visio ugdymo processso dalykų netiesioginė ar departioginė įtaka vienas kitam, yoki tai leidžia pasiekti visverčius santykius;
  • ma’lumotlarni qayta ishlashda hech qanday farq yo’q, bu hech bo’lmaganda bir necha oydan buyon amalga oshiriladi.
  • atsíjvelgiama į visų ugdymo processso dalyvių asmenines savybes, или tai leidžia mokiniams sėkmingai įvaldyti socialinius gūdžius;
  • maxfiy tartib -qoidalar va ta’tiqmalar;
  • Ugdmo protsesso svveika yra visiškai pagrįsta pasitikėjimu va tarpusavio supratimu.

Papildomo ugdymo įstaigų tinklų kūrimas leidžia visiškai sujungti įvairias įvairių clubų, mokykl ų net skyri pastangas, kuriomis siekiama harmingai ugdyti kekvieno mokybesmo asmenines савибесмо савибесмо.

Тизимлар ва тизимлар

Ji atsižvelgsime į tai, kad tinklų kūrimas shioje srityje papildomas išsilavinimas bir vaqtning o’zida bir necha marta aniqlanadi, bu erda har qanday joy, mintaqided, skaytant pairadimraysti.

О’кувчиларнинг талабларига ко’ра, улар спорт билан шуг’улланишади, мусика ва мусика билан шуг’улланишади.

Шаксий маркизлар ва бошка хизматлар, скайтантлар ва бошкалар, хар бир киши о’з ишини баджаради, шаксий ма’лумотни о’з ичига олади.

Maktab o’quvchilarining talablariga binoan, ular bir -biridan farqli o’laroq, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z navbatida, o’z vazifalarini bajaradilar.

Визага кириш хукуки, иш вакти, иш вакти, папкани очиш ва о’чириш, шунингдек, график тасвирлар, о’йинлар ва графикалар.

Павезджяй

Aniq yozish kerakki, siz o’zingizni qiziqtirasiz:

  • susitarimo d bl bendradarbiavimo kūno kultūros sport sport srityje pavyzdys;
  • shvietimo ųstaigų bendradarbiavimo to’liq tiklanish kriptimi bo’yicha mutaxassisning rengimo pavyzdys.

Qisqa vaqt ichida, siz o’zingizni qiziqtirgan narsalarga ega bo’lishingiz mumkin.Pagrindinis dalykas, kure reikia atsiminti rengiant sutartį, yra vaikų interesai, kuriems, visų pirma, formuojamas va bendradarbiavimas.

O’ylaymanki, siz o’zingizni qiziqtirgansiz.

Сутартиес павездыс

bu papildomo vaiku ugdymo staigos bendradarbiavimo

“Meno ir amatų namai vaikams”

bu 1 -oji vidurinė mokykla Xanymei kaime

2011-2012 год моксло метамлари

«___» ____________ 20___

Institutlar

Savivaldybning papildomo ugdymo staiga vaikamlari “Vaiko meno namai” __ Xanimey qaymalari, shv. Мира, 2 директор О.С. Тимофеев в бошке xaritalar Chartija ir

Savivaldybės shvietimo įstaiga Xanymeyskaya 1 -oji vokal mokykla, директор Г.А. Литвишко, Вариант remiantis Chartija

Padaro ishvad tikra sutartis aloqalar va aloqalar.

1. Сутартиес далыкас

1.1. Xotin -qizlar, shuningdek, o’z navbatida, hech bo’lmaganda, hech narsa yo’q. 1, ФГОС дастурларининг асосий дастурлари.

2. Bendrosios nuostatos

      Ма’лумотлар, дастурлар, дастурлар, дастурлар, дастурлар, викдо папилдомо угдымо мокытоджаи, ремдамиеси МОУ ДОД «Вайко крыбос намай« Ксанимей миесте.

      ГПД МОУ ХСОШ №1 мокитояс мокиниус ikimokyklinio ugdymo mokytojams pokal darbo guruhi darbo užmokestį (касдиен). Hozirgi vaqtda GPA o’qituvchilari, masalan, o’qituvchilar, o’qituvchilar va o’qituvchilar, o’qituvchi ва o’qituvchilarni o’qitadilar.

3. Salių teisės pareigos

3.1. Susitarimo shalys turi teisę:

3. 1.1. Бошкарув дастурлари, о’китувчилар, о’китувчилар, о’китувчилар дастурлари, «ХСОШ №1 / ДДТ« МОУ », штамплар тąстинио угдымо процесс ташкил этиш» дастурлари.

3.1.2. Gaukite papildomos axborot dasturlari va dasturlari.

3.2. Мокикла Сипарейгоя:

3.2.1. Sukurti bítinas slygas ugdomosios veiklos интеграции брезент Vaikų kūrybos namų ir mokyklos.

3.2.3. Йозувлар, ва хоказолар ва бошка нарсалар, улар (2-сын).

3.3. Papildomo ugdymo staiga “Vaikų kūrybos namai” sipareigoja:

        Tashkilotning o’qimoqchi o’qituvchisi 1 -sahifa

        Uskunalar va dasturlarning texnik xususiyatlari.

        Boshqaruv dasturi мокимо дастури.

    Sutartlar:

4.1. Sutartis daryos dviem vienodos teisinas galios egzemplioriais.

4.2. Sugario nuo jos pasirašymo bir zumda, bir vaqtning o’zida, bir vaqtning o’zida, bir vaqtning o’zida, dasturni ishga tushiring.

4.3. Sutartis gala -bouti nutraukta vínos iš šalių iniciatyva, apie kurią ji turi praneshti kitai shaliai na vėliau kaip prieš tris mėnesius ikki sutarties nutraukimo.

4.4. Visi papildymai, susitarimai priimami plėtrai shios sutarties, sudaromos raštu ir užantspauduojamos abiejų pusių parašais va antspaudais.

Juridiniai manzili:

MODOD “Vaiko” T meno kūrinys „XSOShning 1 -sonli memorandumi

Bendradarbiavimo sutartis

tarozi MBUK „TsGB pavadintas L.S. МБОУ “Берзовская орта мактаби”, директория директорий …

“__” __________ 2016 г. м

МБУК “Centrin miesto ligoninė”, “LS” Merzlikin “,” Библиотека “,” Березовская мокулинок ” Мокикла “ва бошкалар”:

  1. Сутартиес далыкас

Maktabgacha Талим ва tarbiya biblioteklari shvietimo staiga (НУ), shalis įsipareigoja koordinuoti Саво Veikla Jaunimo patriotinio ugdymo srityje, skatinti bibliotekos ва ugdymo sostaigų konsolidaciją, sprendžiant patriotinio ugdymo – Дастур, tashkilot – Дастур metodik Parametr Bendra Veikla.

  1. Аджойиб парейголярный

Mokikla Sipareigoja:

  • derina savo veikl su bibliotekos veikla ugdymo programai ir ugdomojo darbo planui įgyvendinti;
  • suteikti galimybę vesti bibliotekos pamokas su studentais, bibliotekos tyrėjais;
  • kitoblar, kitoblar va kitoblar ro’yxati.

Biblioteka sipareigoja:

  • karta su mokytoju dalyvauti rengiant programas las proektus dvasinio ir moralinio ugdymo bei ugdymo srityje;
  • услублар, консультиялар, ташкилотлар ва сайтлар учун ма’лумотлар алмашинуви;
  • судьялар ва хизматлар, библиотекалар ва бошкалар.

3. Baigiamosios nuostatos

Bu juda tez sodir bo’ladi.

Sutartis nutraukiama sharių susitarimu.

МБОУ “Berezovskos vidurinė mokykla”

manzil

UEEGA:

Tekshiruvlar:

Direktorius direktori

____________ _________________


Mavzu: metodologiyasi pokyčiai, pristatymai va pastabos

Bu MU sport majmuasi “METEOR” ni o’z ichiga oladi

O’yinlar, sport o’yinlari, o’yinlar, o’yinlar, o’yinlar, o’yinlar …

BENDRAS BENDRADARBIAVIMO SUSITARIMAS

Sudarydamos šį susitarimą, “shalys” pastellari, kuriomisie siekama: gyvendinti shvietimo va prendinį bendradarbiavimą.

Susitarimas bendradarbiavimo.

“Uvatskajos vidurinės mokyklos”, “Uvatskajos vidurinės mokyklos”, Uvatskio savivaldybės rajono va boshqa tashkilotlarning “savodsiz” tashilotlari “mokiklinės mokyklos”. .

Taygi, tay gali:

  • Bendras vieno projekto rėmimas jo sukūrimui, vengyvendinimui, plėtrai ir kt.
  • Texnologiyalar ва ma’lumotlar texnologiyalari har doim aniqlanmagan.
  • Teikia garovga qo’ydi.
  • Hamkorlar tomonidan olib boriladigan ishlar.

Qabul qilingan hujjatlar, shuningdek, hujjatlarni rasmiylashtirish, ma’lumotlarni uzatish va boshqa ma’lumotlarni olish. bendra veikla … Taqdimot dasturlari papastai dokumentas surašomas dviem egzemplioriais, tachiau jeu yra daugiau sutarties shaffof, tada jis sudaromas atsižvelgiant į tai, kad kekviena va b gaujorataga turkish.

Vystimo staig bendradarbiavimo pavizdys

Naudojimo slygos Ma’lumotlar konfidenciali jis turėtų būti griežtai ribojamas pagal būtinybės jinoti ribas, ujdrausti jį atskleisti, taip pat numatyti atsakomybę už šeidlygutar. Shaxsiy ma’lumotlar ro’yxati nematerialusis turtas, patentlar, lsenziyalar, ma’lumot, texnologiya, ma’lumotlar bazasi va hokazo.


Сутартиес сударымо процедура, кайп тайсыкле, йра дэрыбу, юбка дискусомс, серия есмин слыгос бу сизнинг хаётингиз ва хаётингиз учун мухим шартлар.Шуни эсда тутиш керакки, бу шаксий ма’лумотларни о’чириш ва о’чиришдан олдин, хар бир киши о’з хайотини саклаб колишга йордам беради.

Bendros Omon va bendradarbiavimo sutartis: sutarties pavyzdys

Сварбу

Bo’sh joylar, shuningdek, pastanalar va boshqa narsalar bilan bir qatorda, o’z navbatida, o’zingizni yaxshi ko’rishingiz mumkin. O’ylaymanki, siz o’zingizni qiziqtirgan narsalarga ega bo’lishingiz kerak.


O’ylash kerakki, siz o’zingizni qiziqtirgan narsalarga ega bo’lasiz.Bendradarbiavimo sutartis suteikia galimybę dalį darbų perduoti kitam juridiniam asmeniui palankiomis apmokėjimo sąlygomis, yoki kartais net nemokamai, jei kita šalis turi galimybę gautikimsams.
Palsi papildomų ipsipareigojimų sandorio šalies atžvilgiu teikdamos paslaugas, teikdamos finansavimą, išduodamos paskolas to palūkanų arba skolindamos lengvatinėmis sąlygomis.

Susitarimas dėl bendros veiklos – suvniyti jagas ir siekti bendr tikslų!

Ta’sirli vizalar hujjatlari: 2015 yil m.Баланджио 21 д. Лашки нет. ВК-1013/0 «Сухие криптиес Gairs papildomai įgyvendinti профессиональный дастурлар». Сантраука: 1. адвадас (истальган вактда “„ витимо русстатимо русиос федераций “стрипсняй, технология ва технология ívíntímít pímtíntím kokiojés),
2. Skyrius” Papildom texnologiyas. Мокимас “. Украина ва моксло вазирликлари (вазирлик ва хизматлар) о’з хизматларини такдим этишдан олдин, о’з вазифаларини баджаришга ​​йордам беради.
Qachonki, bu erda siz papasta, kaip atrodo. 3. Skyrius “Papildom profeseni dasturi” tvenlo formasi “.

Qachonki, bu ish joylari

Qachonki, bu sizning xohishingizga javob beradi.

  • Ma’lumotlar almashinuvi. Ma’lumotlar, shuningdek, har qanday ma’lumotni o’z ichiga oladi.

Pdf formatidagi fayllarni o’chirib tashlamang. Adobe o’quvchi) Susitarimas dėl savanoriško neatlygintino bendradarbiavimo Iš pavadinimo akivaizdu, kadrlar sudaro shalys, norinčios bendradarbiauti savanoriškai. азизбек анг yaxshi bendr tikslų.

Sifatida o’qing: 6 та радость

  • Sudarymo ma’lumotlari va vieta;
  • Pavadinimai;
  • Sutarties dalykas;
  • Šalių teisės va pareigos;
  • Олий ацакомиб;
  • Sutarties galiojimas fors – major sąlygomis;
  • Ginče sprendimo galimybės;
  • Sutarties laikas;
  • Eng yaxshi duomenlar;
  • Qachonki, qaysi biri.
  • Ташкилот va papasčiausias tashkilotlari va tashkilotlari o’z faoliyatini olib boradilar.Интернет tarmog’i tayoqchaning asosiy hujjatlari:
  • shaxslar ro’yxatga olinmagan
  • МЧЖ Ройхатга олиш

Ташкилот гальвояте, каип паленгвинти, автоматлаштирилган, ва бошка Интернет -сайтлар, веб -сайтлар, веб -сайтлар, веб -сайтлар ва бошка ксизматлар.

Сифатида сверкает. bendradarbiavimo sutartis

Кишлок xo’jaliklari ro’yxati 1 -chi ko’chada joylashgan. 1041-1054 Кодекслар РФ, тайп пат ко’часи 180 та меню. 278 Матн кодлари РФ. Ремиантис šiais straipsniais, shalys tarpusavyje sudaro susitarimą, kurio pagrindu susitaria sujungti savo įnašus bendrai veiklai, pelinui pasiekti įstatymui neprieštaraujančio tikslo.
Boshlang’ich ma’lumotni o’z ichiga oladi juridinis asmuo, va u sizning xohishingizga javob beradi. Та’кидлаш дзёйзки, хар бир киши о’з ишини тез -тез отказиб юбориши мамкин – бу ро’йхатга олиш ма’лумотларини йозиб олиш. asmenų ir gauti Divivendus iš bendrijos. О’йлайманки, бу иуда катта, лекин бу иуда яшши.Тайёрланган нарсалар:

Hamkorlar rishtalari. шериклар сутартияси шаблонлари. Шериклар Билан Биргаликда: Тай Юра

Сотиб олиш ва о’чириш усуллари:

  • kokiomis sąlygomis va kokias sumas moka šalys, dalyvaujančios paprastoje partnerystėje;
  • kokius įsipareigojimus prisiima šalys;
  • kokios yra bendr pastang sųlygos;
  • hujjatlarni yozib oling.

Docx (Word) formatidagi ma’lumotlar, shaxsiy ma’lumotlarning ma’lumotlari, банк ma’lumotlari va boshqa ma’lumotlarga ega bo’lish – bu kalit so’zlar. Тайги, сув хавзаси пастанаси, тикан ва тикиш, шлюзлар ва бошка нарсалар. Vali dalyviai turini suprasti, kokia rizika va otakomybė bus tokio susitarimo pasirašymo.

Bolalar uchun qo’shimcha ta’lim muassasasi bilan hamkorlik to’g’risidagi shartnoma namunasi

Та’лим муассасалари Россия Федерацияси, «Та’лим то’г’рисида» ги конун асосида, болаларни ривожлантиришга ​​ва та’лим джарайонини умуман ва хар бир сохада алохида идрок этиш дараджасини йахзшилашкаржан хамгалашкара эга.

Аслида, Россия Федерациясайн та’лим муассасалари бор бир -бири билан турли шил хамкорлик шартномаларини тузиш хукукига эга тармок деб аталади.

Qisman, biz quyidagi sohalarda hamkorlik haqida gapiramiz.

  • tadqiqot;
  • джисмоний маданият ва спорт;
  • qo’shimcha ta’lim.

Ro’yxat to’liq emas va uni boshqa o’quv yurtlari bilan to’ldirish mumkin, bunda ba’zi ta’lim muassasalari hamkorlik qilmoqchi.

Tadqiqot

Шартнома бу турдаги олий о’кув юрти ва мактаб о’ртасида хамкорлик имзоланиши мамкин. Унинг асосий максади:

  • талабалар билан хамкорлик шартномаси тузилган олий о’кув юртига киришга ​​таййоргарлик ко’риш;
  • O’rta ta’lim muassasalari talabalari ва Universitet Talabalarining ilmiy -tadqiqot ishlarida faol ishtirok etish.

Hamkorlikning barcha shartlari o’rtasida imzolangan bitim bilan belgilanadi ta’lim muassasalari.

Жисмоний маданият ва спорт

Hamkorlikning bunday турига ko’pincha o’z o’quvchilarining munosib jismoniy rivojlanishini, шу jumladan ularni har qanday sport musobaqalariga tayyorlashni to’liq ta’minlay olmaydigan ta’lim muassasalari murodijaat qilis murodijaat qilis.

Масалан, орта та’лим муассасаси джихозланган спорт майдончаси билан та’минлаш йоки о’з худудида джойлашган бассейнга ташриф бууриш учун бошка та’лим муассасасига муроджаат килиши мамкин.

Agar muassasa bunday imkoniyatni taqdim etishga qarshi bo’lmasa, hamkorlik shartnomasini imzolash zarur bo’ladi.

Tarmoq

“Tarmoq” atamasi ta’lim muassasalarining umumiyligini anglatadi. Ta’lim sohasida u ma’lum parameterlarga ega bo’lgan yangi mexanizmga o’xshaydi, xususan:

  • ягона максадни белгилаш;
  • belgilangan vazifani bajarish uchun zarur resurslarni olish;
  • умами назорат маркизининг мавжудлиги.

Keling, hamkorlikning ushbu variantini batafsil ko’rib chiqaylik.

Tarmoq o’zaro ta’sirining xususiyatlari

Dastlab, tarmoq o’zaro ta’sirining modellari to’g’ridan -to’g’ri qanday resurslar almashilishiga bog’liqligini tushunish kerak.To’liq tizimning asosiy vazifasi dastlab rejalashtirilgan maqsadga erishish hisoblanadi.

Ta’lim jarayonining tarmoqdagi o’zaro ta’sirida qanday asosiy muammolar tanlanganiga qarab, muayyan turdagi o’quv muassasalarining o’zi asta -sekin tizimga ulanadi.

Шуни эсда тутиш керакки, ушбу тизимда асосий бошкарув органи хисобланади махаллий хокимият о’зини о’зи бошкариш (вилят йоки туман).

Ta’lim jarayonining tarmoqdagi o’zaro ta’sirining asosiy muammolari to’g’ridan -to’g’ri hududlar orasidagi masofaviy bog’lanish bilan bog’liq (muassasalar ko’pincha bir -biridanada joylzoqgan).Шу сабабли замонавий компьютер технологиялари qo’llaniladi.

Инклюзив вариант

Sog’lig’ida jiddiy muammolar bo’lgan bolalar bilan ishlashga katta e’tibor beriladi. Бу toifadagi bolalar tibbiy kontrendikatsiyalar tufayli ta’lim muassasalariga bora olmaydi. Шу сабабли, Ta’lim vazirligi noyob loyihani ishlab chiqdi – inklyuziv ta’limda tarmoq .

Бу холда, бу замонавий компьютер технологиаларидан фойдаланган холда о’китувчилар гурухининг болалар билан масофадан туриб мулокотини англатади.Бирок, хамма нарса oddiy emas: dastlab o’qituvchilar maxsus tayyorgarlik kurslaridan o’tishlari kerak. Birinchidan, ular hatto tajribali mutaxassislar duch kelishi mumkin bo’lgan psixologik to’siqni engib o’tish uchun zarurdir.

Ta’lim jarayonida tarmoqning bu kichik turi, birinchi navbatda, sog’lig’i muammosi bo’lgan bolalar bilan masofadan dars o’tkazishga qaratilgan chora -tadbirlar majmui.

Diqqat markazining asosiy vazifasi – bu jadvalni shakllantirish, bu erda ma’lum bir darsning vaqti, shu jumladan bolalarning индивидуальный xususiyatlarini hisobga olgan holda belgilanadi.

O’qituvchini ushbu shaklda qabul qilish algoritmi mehnat faoliyati standartga mutlaqo o’xshaydi. Agar nomzod test sinovlaridan muvaffaqiyatli o’tib, uzoqdan o’qituvchi lavozimini egallagan bo’lsa, o’quv jarayoni darhol boshlanadi.

Ко’шимча та’лимда тармок о’заро та’сиридан фойдаланиш ма’лум параметрларни о’з ичига олади, сюсусан:

  • kattalar va bolalarning birgalikdagi jarayoniga asoslangan;
  • та’лим джарайонининг барча суб’ектларин бир-бирига билвосита йоки то’г’ридан-то’г’ри та’сир ко’рсатиши, бу эса то’лаконли муносабатларга эришишга имкон беради;
  • нафакат когнитив сохада, балки хиссий, иродали ва хоказоларда хам хакики о’згаришларга эришишда юкори этимолликлар мавджудлиги;
  • о’кв джарайонининг барча иштирокчиларин шаксий сюсусиятлари хисобга олинади, бу талабаларга иджтимоий ко’никмаларни муваффакиятли о’злаштиришга ​​имкон беради;
  • ийодкорлик ва ишонч тамойларини, шу джумладан хамкорлик ва тенгликни маджбурий куллаш;
  • та’лим джарайонининг о’заро та’сири то’лик ишонч ва о’заро тушунишга асосланган.

Qo’shimcha ta’lim muassasalarining tarmoqlari sizga har bir o’qituvchining shaxsiy fazilatlarini uyg’un rivojlantirishga qaratilgan turli klublar, maktablar va hatto bo’limlarning barcha’ harakradishkatlarini to.

Tizimning shakllanishi, vazifalari va maqsadlari

Агар майдонда тармок тузилишини хисобга олсак qo’shimcha та’лим боланинг шаксий фазилатларини то’лик шакллантириш учун базани яратишга каратилган бо’либ, худудларда, шу джумладан’туманлардига хис таиллардига хис таиллардигана хиссалардигана хиссалардигана хиссалардигана.

Bunday muassasalarda talabalarga turli sport sektsiyalari, musiqa va raqs to’garaklari va boshqalarda qatnashish imkoniyati beriladi.

Ushbu markazlardan biriga kirganda, bola, shu jumladan ota -onasi, xodimlar ekskursiyalar o’tkazadilar, bu jarayonda har bir yo’nalish haqida aytib berishadi.

Talabaning бир nechta bo’limlarni tanlashiga asoslanib, uning o’qitish jarayoni shunday tuzilganki, u nafaqat ta’lim muassasasiga, balki tanlangan bo’limlarga ham tashrif buyurishi mumkin.

Буларнинг барчасидан келиб чикиб, хулоса qilishimiz mumkinki, qo’shimcha та’лимдаги тармок о’заро тасири орта та’лим муассасасида яратилганларни хисобга олган холда ишлаб чикил’шкара марсадан тарсаван тарсан.

Намуналар

Ta’lim muassasalari o’rtasidagi o’zaro munosabat turiga qarab, ba’zi namunaviy shartnomalar ham taqdim etiladi:

  • джисмоний тарбия ва спорт сохасидаги хамкорлик то’г’рисидаги битим намунаси;
  • ma’lum бир yo’nalishda malakali mutaxassislar tayyorlash sohasida ta’lim muassasalari o’rtasidagi hamkorlikning namunasi.

Ko’rib turganingizdek, hamma narsa ta’lim muassasalari o’rtasidagi o’zaro manfaatli tarmoq hamkorligining varianti bo’lishi mumkin. Шартнома тузишда еслаш керак бо’лган асосий нарса – бу болалар манфаатлари, улар учун, биринчи навбатда, бу хамкорлик шаклланади.

Tarmoq shartnomasining bajarilishi ushbu videoda.

Шартнома намунаси

bolalar uchun qo’shimcha ta’lim muassasasining hamkorligi to’g’risida

«Болалар учун сан’ат ва хунармандчилик уйи»

ва Xanimey qishlog’idagi 1 -sonli o’rta maktab

2011-2012 o’quv yili uchun

«___» ____________ 20___ года

Institutlar

“Bolalar ijodiyoti uyi” bolalar uchun qo’shimcha ta’lim shahar munitsipal muassasasi __ Xanimey qishlog’i, ko’ch. Мира, 2 реджиссер О.С. Тимофеева томонидан такдим этилган, Xartiya asosida harakat qiladi va

Munitsipal ta’lim muassasasi Xanimeyskaya nomidagi 1 -sonli umumta’lim maktabi, директор Г.А. Литвишко томонидан, Низом асосида характерат qiladi.

Биз хамкорлик ва иджодий алокалар то’г’рисида ушбу шартнома туздик.

1. Шартнома мавзуси

1.1. Ушбу Шартноманинг мавзуси – болалар иджодиёти уйи томонидан иккинчи авлод ФСЭСга мувофик о’кув дастурини амальга ошириш дойрасида ушбу Шартномага 1 -иловага мувофик та’лим дастури бо’ынгизматиша та’лимо шалим дастури б’й’ангизматиша климо шалимо шалим дастури б’йангизматиша климо шалимо ‘налтириш учун.

2. Умуми гойдалар

      O’quvchilarning qo’shimcha ta’lim dasturlarini o’zlashtirishi bilan bog’liq ta’lim faoliyati Xanimey shahridagi “Bolalar ijodiyoti uyi” MOU DOD asosida qo’shimcha ta’chilari amitui tomitu.

      Uzoq kunlik guruh ishi tugagandan so’ng, GPA MOU XSOSH 1 -sonli tarbiyachisi o’quvchilarni ish haqi jadvaliga muvofiq maktabgacha tarbiyachilarga o’tkazadi. о’кув гурухлари (хар куни). GPA o’qituvchisi o’quvchilarni maktabgacha tarbiyachilarga topshirgan paytdan boshlab, maktabgacha tarbiyachilar bolalar hayoti va salomatligi uchun javobgardir.

3. Tomonlarning huquqlari va majburiyatlari

3.1. Shartnoma taraflari quyidagi huquqlarga ega:

3.1.1. Ушбу шартнома дойрасида узлуксиз та’лим джарайонини ташкил этиш учун ко’шимча та’лим дастурларини амальга оширувчи мактабгача та’лим о’китувчилари / педагогаларини XSOSh №1 / ДДТ МОВ та’лим юассасига.

3.1.2. Та’лим дастурларини амальга ошириш бойича ко’шимча ма’лумот ва маслахатлар олиш.

3.2. Maktab o’z zimmasiga oladi:

3.2.1. Bolalar ijodiyoti uyi va maktab o’rtasida ta’lim faoliyatini birlashtirish uchun zarur shart -sharoitlarni yaratish.

3.2.3. Bolalarning darslarga o’z vaqtida kelishini ta’minlash, tasdiqlangan jadvalga muvofiq (2 -ilova).

3.3. “Bolalar ijodiyoti uyi” qo’shimcha ta’lim muassasasi quyidagilarni o’z zimmasiga oladi.

        Мактабгача тарбиячилар ишини 1 -иловага мувофик ташкил гилинг

        О’китувчилар фаолиятини дастурий ва услубий коллаб -квватлаш.

        O’quv dasturiga muvofiq ta’lim dasturlarining bajarilishini nazorat qilish.

    Шартнома шартлари:

4.1. Шартнома тенг юридик кучга эга бо’лган 2 нусхада тузилган.

4.2. Шартнома имзоланган пайтдан бошлаб кучга киради ва та’лим дастурини амалга ошириш учун зарур бо’лган вакт учун амал килади.

4.3. Шартнома тарафлардан бирин ташаббуси билан бекор цилиниши мамкин, бу хакда у бошка томонни шартнома бекор цилинишидан камида уч ой олдин хабардор килиши шарт.

4.4. Ushbu shartnomani ishlab chiqish uchun qabul qilingan barcha qo’shimchalar va bitimlar yozma shaklda tuziladi va har ikki tomonning imzosi va muhri bilan muhrlanadi.

Юридик Мансиллар:

МОДОД “Болалар уйи Т сан’ат асари” ХСОШ № 1 меморандум

Намуна намунаси

Шартнома

корхона, университет ва мактаб о’ртасидаги хамкорлик то’г’рисида

Бундан буйон ______________ билан ишлайдиган, бир томондан ______________, ______________ билан ифодаланадиган, ______________ билан ишловчи, бошка томондан ______________ асосида ишлайдиган, ______________ билан _____________ вакили бо’ллан комендант. bundan keyin Maktab deb yuritiladi, ______________ asosida ishlaydigan, uchinchi shaxslardan, birgalikda Tomonlar deb ataladi va yakka tartibda – Tomon ushbu shartnomani quyidagicha tuzdilar:

1. Шартнома мавзуси

Ушбу шартнома мавзуси корхона, университет ва мактаб о’ртасида мутаксассислар тайёрлаш сохасидаги хамкорликдир Олий ма’лумот “мактаб – университет – корхона” схемаси бо’йича.

Tomonlar o’quvchilarga kasb-hunarga yo’naltirish va korxonada keyinchalik joriy etish uchun yuqori sifatli bilim, ko’nikma va ko’nikmalarni olishga qaratilgan tadbirlarni amalga ozashirishni.

2. Tomonlarning majburiyatlari

2.1. Korxonaning majburiyatlari

2.1.1. Мактаб ва университет билан биргаликда мактабда ixtisoslashtirilgan дарсларни ташкил этиш.

2.1.3. Maktabga o’quv jarayonini axborot ва texnik jihatdan ta’minlash.

2.1.4. Мактабда отказиладиган маданий, ко’нгилочар, илмий ва ма’рифий тадбирларни ташкил этишда йордам корсатиш.

2.1.5. Maktabning profil sinflarida talabalar va university talabalarining korxona tomonidan o’qitishga qaratilgan yutuqlarini kuzatib скучно.

2.1.6. Мактаб ва университет талабалари учун корхонага екскурсиялар уюштиринг.

2.1.7. О’кув дастурига мувофик барча турдаги амалиётларни ташкил этишга ко’маклашиш.

2.1.8. Университетга курс ишлари ва дипломат лойихалари учун тегишли мавзуларни таклиф цилин.

2.1.9. Hukumat ishlarida ishtirok eting sertifikatlashtirish komissiyalari Universitet.

2.1.10. Мактаб ва университетга о’кув джарайонини такомиллаштириш ва моддий -техник базани ривожлантиришга ​​каратилган тадбирларни амалга ошириш учун молиявий ко’мак бериш.

2.2. Университет майбуриятлари

2.2.1. Мактабнинг ixtisoslashtirilgan sinflarini tashkil etish va tugatishda ishtirok eting.

2.2.2. Universitetning физика, математика, kimyo darslarini o’tkazish uchun moddiy -texnik bazasini ta’minlang. Университет о’китувчилари томонидан ушбу фанлардан дарслар отказиш.

2.2.3. Ixtisoslashgan sinflarning iqtidorli talabalarini university kafedralarida qo’shma ilmiy ishlarga jalb qilish.

2.2.4. Tashkilotning etakchi mutaxassislarini davlat attestatsiya komissiyalari ishiga jalb qilish.

2.3. Мактаб маджбуриятлари

2.3.1. Universitetga kirish va keyinchalik korxonada ishlashga yo’naltirilgan shahar maktablarining eng qobiliyatli o’quvchilaridan matematika, fizika, kimyo, informatika fanlarini chuqur o’rganadigan maxsus sinflar tashkilar tashkilar tashkil o’rganadigan maxsus sinflar tashkilar tashkilar.

2.3.2. Ixtisoslashtirilgan sinflarda o’quvchilarni nazarda tutilgan bilim va ko’nikmalar bilan ta’minlang o’quv dasturi, davlat ta’lim standarti talablariga muvofiq.

2.3.3. Университет ва корхона билан келишилган холда о’китувчиларни ixtisoslashtirilgan sinflarga tayinlash ва мактабда дарслар отказиш учун шароит яратиш.

2.3.4. Korxonaning oliy kasbiy ma’lumotli mutaxassislar tayyorlash rejalarini hisobga olgan holda talabalar bilan kasbiy yo’naltirish ishlarini olib borish.

2.3.5. Universitet ва korxona bilan maxsus sinf o’quvchilarining bilim va ko’nikmalarini birgalikda sinovlarini tashkil etish.

2.3.6. Universitet va korxona talabiga binoan talabalarning ixtisoslashtirilgan sinflardagi yutuqlari to’g’risida ma’lumot bering.

3. Tomonlarning majburiyatlari

3.1. Ahdlashuvchi Tomonlar o’z majburiyatlarini bajarmaslik yoki lozim darajada bajarmaslik uchun amaldagi qonunchilikka muvofiq javobgar bo’ladilar.

4. Shartnomani o’zgartirish va bekor qilish

4.1. Ушбу шартномага киритилган барча о’згартиришлар ва qo’shimchalar tuziladi qo’shimcha shartnoma Ushbu bitimning ajralmas qismi bo’lgan tomonlar.

4.2. Tomonlarning yozma kelishuvi bilan shartnoma muddatidan oldin bekor qilinishi mumkin. Учун таклиф ерта тугатиш Ушбу шартнома 15 кун ичида бошка Томонлар томонидан ко’риб чикилиши керак.

5. Низоларни халкиш

5.1. Ушбу шартномада назарда тутилган масалалар бойича йоки у билан бог’лик низолар келиб чикса, Томонлар уларни музокаралар йо’ли билан хал килиш учун барча хораларни ко’радилар.

5.2. Agar bu nizolarni muzokaralar yo’li bilan hal etishning iloji bo’lmasa, ular amaldagi qonun hujjatlarida belgilangan tartibda hal qilinadi.

6. Boshqa qoidalar

6.1. Bu shartnoma uch nusxada tuzilgan, ulardan biri korxonada, ikkinchisi universityda, uchinchisi maktabda.

6.2. Шартнома Томонлар имзолаган пайтдан бошлаб кучга киради.

6.3. Шартнома 5 йил муддатга тузилади.

6.4. Tomonlar shartnoma muddati tugashidan 2 oy oldin kechiktirmay uni uzaytirish yoki bekor qilish to’g’risida bir -birlariga xabar berishadi.

Ta’lim muassasalari o’rtasidagi hamkorlik to’g’risidagi shartnomaning namunasi.Та’лим ташкилотлари о’ртасида шериклик шартномаси тузилиши мумкинми?

Намунавый шартнома

болалар учун ко’шимча та’лим муассасаси хамкорлиги то’г’рисида

«Болалар учун бадий хунармандчилик уйи»

ва Xanymeydagi 1-sonli o’rta maktab

2011-2012 o’quv yili uchun

«___» ____________ 20___ года

Institutlar

“Bolalar ijodiyoti uyi” bolalar uchun qo’shimcha ta’lim shahar ta’lim muassasasi __ xanymey qishlog’i, st. Мира, 2 Низом асосида иш олиб борувчи ва директор О.С. Тимофеева томонидан намойиш этилган

Shaxsiy ta’lim muassasasi Xanymeyskaya nomidagi 1-sonli umumta’lim maktabi, Низом асосида ишлайдиган директор Г.А. Литвишко.

Biz ushbu shartnomani hamkorlik va ijodiy aloqalar to’g’risida tuzdik.

1. Шартнома мавзуси

1.1. Ушбу Шартноманинг предмети – Болалар иджодиёти уйи томонидан иккинчи авлод ФСЭС-га мувофик о’кув дастурини амальга ошириш дойрасида, шунингдек, бошлангич синф о’квчиларини касб-шарйовтирга йо бойича та’лим ксизматларини корсатиш.

2. Умуми гойдалар

      Talabalar tomonidan qo’shimcha ta’lim dasturlarini o’zlashtirish bilan bog’liq ta’lim faoliyati qo’shimcha та’lim o’qituvchilari tomonidan Xanymeydagi “Bolalar ijodiridaoualgaasi asyos” Möllar ijodiridaoualgaasi.

      Uzaytirilgan kun guruhi ishi tugagandan so’ng, XTSOSh №1 GPA MOU o’qituvchisi o’quvchilarni o’quv guruhlari ish haqi bo’yicha maktabgacha tarbiyachilarga o’tkazadi (хар куничиларга отказади). GPA tarbiyachisi o’quvchilarni maktabgacha tarbiyachilarga topshirgan paytdan boshlab, maktabgacha tarbiyachilar bolalar hayoti va sog’lig’i uchun javobgardir.

3. Tomonlarning huquqlari va majburiyatlari

3.1. Шартнома тарафлари:

3.1.1. Qo’shimcha ta’lim dasturlarini amalga oshiradigan maktabgacha ta’lim o’qituvchilari / pedagoglarini ushbu shartnoma asosida doimiy ta’lim jarayonini tashkil etish uchun XSOSh №1 / DDT MOU ta’lim muassasasiga yuboring.

3.1.2. Та’лим дастурларини амальга ошириш бо’йича ко’шимча ма’лумот ва маслахатларни олинг.

3.2. Мактаб:

3.2.1. Bolalar ijodiyoti uyi va maktab o’rtasida ta’lim tadbirlarini birlashtirish uchun zarur shart-sharoitlarni yaratish.

3.2.3. Tasdiqlangan jadvalga binoan bolalarning darslarga o’z vaqtida kelishini ta’minlang (2-ilova).

3.3 “Bolalar ijod uyi” qo’shimcha ta’lim muassasasi o’z zimmasiga quyidagilarni oladi:

        1-ilovaga muvofiq maktabgacha tarbiyachilarning ishini tashkil etish

        O’qituvchilar faoliyatini dasturiy va uslubiy ta’minot bilan ta’minlash.

        O’quv dasturiga muvofiq ta’lim dasturlarining bajarilishini nazorat qilish.

    Шартнома шартлари:

4.1. Shartnoma бир xil yuridik kuchga ega bo’lgan 2 nusxada tuzilgan.

4.2. Shartnoma imzolangan paytdan boshlab kuchga kiradi va ta’lim dasturini amalga oshirish uchun zarur bo’lgan vaqt davomida amal qiladi.

4.3. Шартнома томонлардан бирин ташаббуси билан бекор цилиниши мамкин, бу хакда у бошка томонни шартнома бекор цилинишидан камида уч ой олдин хабардор килиши керак.

4.4. Ushbu shartnomani ishlab chiqish uchun qabul qilingan barcha qo’shimchalar va bitimlar yozma ravishda tuziladi va har ikki tomonning imzosi va muhri bilan muhrlanadi.

Юридик Мансиллар:

МОДОД “Болалар уйи т бадий асар” ХОСОШ № 1 МОУ

Та’лим муассасалари Россия Федерацияси, «Та’лим то’г’рисида» ги Конун асосида о’заро болаларни rivojlantirishga ва та’лим джарайонини умуман ва хар бир сохада идрок этиш дараджасини оширишга ​​харатилган шартиш дараджасини оширишга ​​харатилган шартиш дараджасини оширишга ​​харатилган.

Аслида, Российская Федерация, где расположен та’лим муассасалари мавджуд о’заро хамкорлик то’г’рисида турли шартномалар тузишга то’лик хуук , тармок деб аталади.

Qisman biz quyidagi sohalardagi hamkorlik to’g’risida gaplashamiz:

  • tadqiqot;
  • жисмоний тарбия в спорте;
  • qo’shimcha ta’lim.

Ro’yxat to’liq emas va ayrim ta’lim muassasalari hamkorlik qilishni istagan boshqa turlari bilan to’ldirilishi mumkin.

Tadqiqot

Ushbu turdagi hamkorlik to’g’risida oliy o’quv yurti va maktab o’rtasida shartnoma imzolanishi mumkin. Унинг асосий максади куйидагича хисобланади:

  • хамкорлик шартномаси имзоланган олий о’кув юртига о’кишга киришга ​​талабаларни тайёрлаш;
  • o’rta ta’lim muassasalari o’quvchilari ва Universitet Talabalarining ilmiy-tadqiqot ishlarida faol ishtirok etish.

Hamkorlikning barcha shartlari o’rtasida imzolangan shartnoma bilan belgilanadi ta’lim muassasalari.

Жисмоний тарбия ва спорт

Ushbu hamkorlik turi ko’pincha o’quvchilarining jismoniy rivojlanishini to’liq ta’minlay olmaydigan o’quv muassasalari tomonidan qo’llaniladi, shu jumladan ularni har qanday sport tadbirlariga tayyorlash.

Масалан, орта та’лим муассасаси джихозланган спорт майдончаси билан та’минлаш йоки о’з худудида джойлашган бассейнга ташриф бууриш учун бошка та’лим муассасасига муроджаат килиши мамкин.

Агар муассаса бундай имкониятни беришга ​​карши бо’лмаса, хамкорлик шартномасини имзолаш зарурияти пайдо бо’лади.

Tarmoq

“Tarmoq” atamasi ta’lim muassasalarining umumiyligini anglatadi. Ta’lim sohasida bu ma’lum parameterlarga ega yangi mexanizmga o’xshaydi, ya’ni:

  • битта максадни белгилаш;
  • вазифага эришиш учун зарур ресурсларни олиш;
  • умуми бошкарув марказининг мавжудлиги.

Keling, ushbu hamkorlik variantini batafsil ko’rib chiqaylik.

Tarmoqning o’zaro ta’sirining xususiyatlari

Dastlab, tarmoqning o’zaro ta’sir qilish modellari to’g’ridan-to’g’ri qanday resurslar almashinishiga bog’liqligini tushunish kerak.To’liq tizimning asosiy vazifasi dastlab rejalashtirilgan maqsadga erishishdir.

Ta’lim jarayonining tarmoqdagi o’zaro ta’siridagi asosiy muammolar nimani hal qiluvchi sifatida tanlanganiga qarab, ayrim turdagi ta’lim muassasalarining o’zi tizimga asta-sekin ulanadi.

Шуни эсда тутиш керакки, ушбу тизимдаги асосий бошкарув органи махаллий о’зини о’зи бошкариш органлари (вилят йоки туман) хисобланади.

Ta’lim jarayonining tarmoqdagi o’zaro ta’siridagi asosiy muammolar to’g’ridan-to’g’ri hududlar bo’ylab masofaviy biriktirish bilan bog’liq (муассасалар ко’пинча бир-биридана иуда узокана).Шу сабабли замонавий компьютер технологиялари qo’llaniladi.

Инклюзив вариант

Sog’lig’ida jiddiy muammolarga duch kelgan bolalar bilan ishlashga katta e’tibor qaratiladi. Ushbu toifadagi bolalar tibbiy kontrendikatsiyalar tufayli ta’lim muassasalariga bora olmaydilar. Шу сабабли, Ta’lim vazirligi noyob loyihani ishlab chiqdi – inklyuziv ta’limdagi tarmoqlar .

Бундай холда, бу замонавий компьютер технологиаларидан фойдаланган холда о’китувчилар джамоазининг болалар билан масофадан туриб мулокот qilishini anglatadi.Бирок, хамма нарса иуда oddiy emas: dastlab o’qituvchilar maxsus o’quv kurslaridan o’tishlari kerak. Avvalo, ular hatto tajribali mutaxassislar duch kelishi mumkin bo’lgan psixologik to’siqni engib o’tish uchun zarurdir.

Ta’lim jarayonidagi tarmoqning o’zaro ta’sirining ushbu kichik turi, avvalambor, sog’lig’i bilan bog’liq muammolarga duch kelgan bolalar bilan masofadan darslarni o’tkazishga qaratilgan chora’pladbirlar to.

Fokusning asosiy vazifasi – ma’lum bir darsning vaqti belgilanadigan jadvalni shakllantirish, shu jumladan hisobga olish.индивидуальный xususiyatlar bolalar.

Ushbu turdagi ishlarga o’qituvchini qabul qilish algoritmining o’zi standartga to’liq o’xshaydi. Agar nomzod test sinovlaridan muvaffaqiyatli o’tgan bo’lsa va masofaviy o’qituvchi lavozimini egallagan bo’lsa, o’quv jarayoni darhol boshlanadi.

Ко’шимча та’лимда тармокнинг о’заро та’сиридан фойдаланиш ма’лум параметрларни о’з ичига олади, я’ни:

  • kattalar va bolalarning birgalikdagi jarayoniga asoslangan;
  • та’лим джарайонининг барча суб’ектларин бир-бирига билвосита йоки то’г’ридан-то’г’ри та’сирин мавджудлиги, бу то’лаконли муносабатларга эришишга имкон беради;
  • нафакат билим сохасида, балки хиссий, иродавий ва хоказоларда хакикий о’згаришларга эришишда юкори этимолликлар мавджудлиги;
  • о’кув джарайонининг барча иштирокчиларин шаксий сюсусиятлари хисобга олинади, бу о’кувчиларга иджтимоий ко’никмаларни муваффакиятли о’злаштиришга ​​имкон беради;
  • ийодкорлик ва ишонч тамойларини, шу джумладан, хамкорлик ва тенгликни маджбурий куллаш;
  • та’лим джарайонининг о’заро та’сири то’лик ишонч ва о’заро тушуниш асосида курилади.

Qo’shimcha ta’lim muassasalari tarmog’i har бир o’qituvchining shaxsiy fazilatlarini uyg’un rivojlantirishga qaratilgan har xil klublar, maktablar va hattoki seksiyalarning barcha haraqirlga imkradini to’li.

Tizimning shakllanishi, vazifalari va maqsadlari

Агар ко’шимча та’лим сохасидаги тармокнинг о’заро та’сири боланинг шаксий фазилатларини то’лик шакллантириш учун асос яратишга каратилганлигини хисобга олсак, минтакаларда, шау джумладаги хисобга ольсак, минтакаларда, фо-джумадаги хисобга ольсак, минтакаларда, шчау джумладыга туманлардан туманларда, каманлардай, каманлардай, каманларда, туманларда топширилди.

Ushbu turdagi muassasalarda talabalarga turli sport seksiyalarida, musiqa va raqs to’garaklarida va hokazolarda qatnashish imkoniyati taqdim etiladi.

Ushbu markazlardan biriga kirishda bola, shu jumladan uning ota-onasi, xodimlar ekskursiyalar o’tkazadilar, bu jarayonda har bir alohida yo’nalish haqida gapirib berishadi.

Talabaning бир nechta bo’limlarni tanlashi asosida uning o’qitish jarayoni shunday yo’lga qo’yilganki, u nafaqat ta’lim muassasasida passsiz qatnashish imkoniyatiga ega, balki tanlangan bo’limlarda ham.

Bularning barchasiga asoslanib, biz xulosa qilishimiz mumkinki, qo’shimcha ta’limdagi tarmoqning o’zaro ta’siri o’rta maktabda yaratilgan vaqtni hisobga olgan holda ishlab chiqilga sinfdan ishdan tashgan.

Намуналар

Та’лим муассасалари о’ртасидаги о’заро та’сир турига караб, муайян намунавий шартномалар хам такдим этилади:

  • джисмоний тарбия ва спорт сохасида хамкорлик то’г’рисидаги битим намунаси;
  • ma’lum bir yo’nalish bo’yicha malakali mutaxassislarni tayyorlash sohasida ta’lim muassasalari o’rtasidagi hamkorlikning namunasi.

Ko’rib turganingizdek, hamma narsa ta’lim muassasalari o’rtasidagi o’zaro manfaatli tarmoq hamkorligining bir varianti bo’lishi mumkin. Шартномани ишлаб чикишда эслаш керак бо’лган асосий нарса – бу болларнинг манфаатлари, улар учун, авваламбор, ушбу хамкорлик шаклланади.

Tarmoq kelishuvini amalga oshirish ushbu videoda.

Хамкорлик шартномаси

мБУК о’ртасида “Л.С. номидаги ЦГБ. Мерзликин” директора томонидан намойиш этилади… ва директор томонидан такдим этилган “Березовская орта мактаби” МБОУ …

2016 год “__” __________ дан

МБУК “ЛС номидаги Марказий шахар касалхонаси Мерзликин” ОУ “Бандан кейнаре в” Кутублане ” o’rta maktabi “, bundan keyin” Maktab “deb nomlanadi, ushbu shartnomani quyidagilar bo’yicha tuzdilar:

  1. Shartnoma mavzusi

Kutubxona в Талим muassasasi (НУ) o’rtasidagi o’zaro manfaatli в o’zaro manfaatli hamkorlikni kuchaytirish maqsadida tomonlar o’zlarining yoshlarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalash sohasidagi faoliyatini muvofiqlashtirish, vatanparvarlik tarbiyasi dasturlarini гал qilish bo’yicha kutubxona в та» лим муассасаси фаолиятини бирлаштиришга ​​ко’маклашиш, ко’шма тадбирларни ташкилий ва услубий куллаб-чувватлашни о’з зиммаларига оладилар.

  1. Tomonlarning vazifalari

Maktab o’z zimmasiga quyidagilarni oladi:

  • ta’lim dasturini va o’quv ish rejasini amalga oshirish bo’yicha o’z faoliyatini kutubxona faoliyati bilan muvofiqlashtirish;
  • talabalar, kutubxona tadqiqotchilari bilan kutubxona darslarini o’tkazish imkoniyatini ta’minlash;
  • kutubxona homiyligida o’tkaziladigan tadbirlarda talabalarning ishtirokini ta’minlash.

Кутубхона:

  • о’китувчи билан биргаликда ма’навий-акслокий тарбийа ва та’лим сохасидаги дастурлар ва лойихаларни ишлаб чикишда иштирок этиш;
  • о’китувчига о’кув ва маданий тадбирларда услубий, маслахат, ташкилий йордам корсатиш;
  • kutubxona tasarrufida бо’лган тариксий, маданий ва ма’навий кадриятлар билан танишиш учун шароит яратиш.

3. Якуний гойдалар

Ушбу шартнома тузилган пайтдан бошлаб кучга киради.

Shartnoma tomonlarning kelishuvi bilan bekor qilinadi.

МБОУ «Березовская орта мактаби»

манзил

КИЧИК МЕХМОНКСОНА:

Текширский пункт:

Директор директор

____________ _________________


Mavzu bo’yicha: uslubiy ishlanmalar, taqdimotlar va eslatmalar

Maktab va “METEOR” MU sport majmuasi o’rtasida hamkorlik to’g’risida bitim

Джисмоний тарбия машг’улотларини отказиш учун мактабга спорт иншотлари билан та’минлаш то’г’рисида келишув…

КО’ШИМЧА ХАМКОРЛИК ШАРТНОМАСИ

Ушбу Шартномани тузган холда, “томонлар” са’й-характератларни бирлаштирадилар: · та’лим ва амалий хамкорликни амальга ошириш “сан’ати …

Хамкорлик то’г’рисидаги битим.

«Лесной патруль» мактаб ормон хо’джалиги ко’нгилли бирлашмаси фаолиятини ташкил этишда «Уватская орта мактаби» МАУ, Уватский шахар округа ва Уватский о’рмон хаморлыкасида хаморлида Шартнома….

Purpe shahridagi “Ярослав Василенко nomidagi 1-sonli umumta’lim maktabi” munitsipal byudjet ta’lim muassasasi va Purpe qishlog’idagi Ijtimoiy xizmatlarning yaxlit markazining filialiARTNgorlikas.

Дом

почтовая доставка от Serge Daney

Dernière séance

Лоран Ашард

Francia 2011/81 ’/ v.о. Sott. Это.

sarà presente il regista in dialogo con la regista Maire-Claude Treilhou e con il distributore Gaël Teicher

[ita] Sylvain, giovane cinefilo e solitario, является создателем кинотеатра пикколо из кварталов sull’orlo della bancarotta. Con grande dedizione si occa dell’interaorganzazione, в качественной ответственной программе, proiezionista e cassiere e, in quegli stessi luoghi scalcinati e ombrosi, si è ricavato un seventerrato in cui vivere.Ogni notte, dopo l’ultimo spettacolo, si aggira per le strade dell…
leggi tutto

почтовая доставка от Serge Daney

Simone Barbès ou la vertu

Мари-Клод Трейю

Francia 1980/77 ’/ v.о. Sott. Это.

sarà presente la regista in dialogo con il regista Laurent Achard e con il distributore Gaël Teicher

[ita] Симона и Мартин Лаворано пришли в порно в кино на Монпарнасе. Passano le loro giornate nel limbo della hall, tra qualche chiacchiera e risata, incontrando для привычки и lepersone solo di passaggio per traghettarle в sala, al loro posto.Антресоль Simone si mette в marcia nella notte parigina alla volta di un club lesbico… Ispirato alla biografia di Marie-Claude Treilhou, che in gioventù ha l…
leggi tutto

почтовая доставка от Serge Daney

Le jour des rois

Мари-Клод Трейю

Francia 1991/90 ’/ v.о сотт. Это. / anteprima nazionale

sarà presente la regista in dialogo con il regista Laurent Achard e con il distributore Gaël Teicher

[ita] Tre anziane sorelle si riuniscono, come ogni domenica. Hanno poco in comune, si potrebbe anche dire che sono spesso ostili tra loro. In questa speciale domenica dell’Epifania – il giorno dei re magi -, però, l’atmosfera è pi elettrica del solito.Старая каноническая программа, которая представляет собой предварительные записи на тему, пранзару на китайском языке и традиционную китайскую музыку,…
леггинсов тутто

почтовая доставка от Serge Daney

Un petit cas de Sovience

Мари-Клод Трейю

Francia 2002/95 ’/ v.о. Sott. Это. / anteprima nazionale

sarà presente la regista in dialogo con il regista Laurent Achard e con il distributore Gaël Teicher

[ita] Необычное явление в кампании Симоне и Элен, унаследованное от Донне сулла Чинквантина, в жизни и в серии ipotesi, проверено, жирно и рассмотрено, что коинволгоно лоро стессе и группа людей, которые стали вводить.La Suspense Legata alla risoluzione del caso diventa nello stesso tempo un confronto di ciascuno dei personaggi con la propria visione del mondo, la propria ideologia…
leggi tutto

панорама странный

After Blue (Распродажа Paradis)

Бертран Мандико

Francia 2021/130 ’/ v.о. Sott. Это. e eng. / anteprima nazionale

[ita] In un lontano futuro, su un pianeta selvaggio un’adolescente solitaria, Roxy, libera un’assassina dalle sabbie in cui è stata sepolta. Non appena è libera, la criminale uccide le amiche di Roxy. Roxy e sua madre Zora sono ritenute responsabili, bandite dalla loro comunità e costrette a cercare l’assassina.Iniziano un Lungo Viaggio Percorrendo i Territory Soprannaturali del Loro Paradiso ormai contamin…
leggi tutto

панорама странный

Les Démons de Dorothy

Алексис Ланглуа

Francia 2021/28 ’/ v.о. Sott. Это. e eng. / anteprima nazionale

sarà presente il regista

[ita] Дороти зарегистрировалась на фотографии.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *