Рощинская сош: ГБОУ СОШ “ОЦ” п.г.т. Рощинский » Официальный сайт

Официальный сайт муниципального общеобразовательного учреждения “Рощинская средняя общеобразовательная школа” Сосновского района Челябинской области

9 мая 2016 г.


Опубликованы итоги “Тотального диктанта”. Среди наших учеников есть “стобалльники”!


26.04.2016_визит_французов
26 апреля Рощинскую школу посетила делегация работников образования Французской Республики в составе
Натали КАТЕЛЛАНИ, директора Высшей школы профессуры и учительства в составе Университета Пикардии им. Жюля Верна при Академии Амьена;
Изабель ПАЛАНШОН, ответственной за европейские и международные связи СЕМЕА Франции;
Фредерики ПЁТИ, заведующей кафедрой помощи в обучении детям-инвалидам Высшей школы профессуры и учительства в составе Университета Пикардии им. Жюля Верна при Академии Амьена, уполномоченной Академии по развитию профессионализма;
Тьерри МАЛЬФЭ, директора СЕМЕА Пикардии; 
Патрика ВАРАМБУРА, преподавателя кафедры помощи в обучении детям-инвалидам Высшей школы профессуры и учительства в составе Университета Пикардии им.
Жюля Верна при Академии Амьена.
Примечательно, что наша школа оказалась первой общеобразовательной организацией области, которую посетили зарубежный гости.
Вместе с руководством и сотрудниками ЧИППКРО французская делегация познакомилась с опытом работы школы в развёртывании проектной деятельности обучающихся с разными образовательными потребностями и возможностями.
Коллектив школы выражает благодарность Администрации Сосновского района, Рощинского поселения, агрохолдингу РАВИС за организационную помощь, оказанную в рамках подготовки визита гостей, а также ректорату и сотрудникам ЧИППКРО за предоставленную возможность получения опыта взаимодействия с иностранными коллегами!


18 апреля учащиеся и учителя под руководством Пахомчик Н.В. заложили на территории школы первую в посёлке аллею кедров, посвященную памяти предков -участников Великой Отечественной войны и тружеников тыла.


Уважаемые родители, жители Рощинского сельского поселения! С 03 апреля появилась возможность электронной подачи заявления на зачисление в первый класс МОУ Рощинская СОШ через портал Госуслуг и (или) систему ЕСИА. 
    Обращаем внимание на то, что для граждан, проживающих на территории Рощинского сельского поселения приём заявлений в первый класс продолжается до 30 июня. С 01 июля по 05 сентября открывается приём заявлений для граждан, не проживающих на закреплённой за МОУ Рощинская СОШ территории при наличии свободных мест и до момента заполнения свободных мест. 
Более подробная информация на странице “Приём (зачисление) в учреждение”


Уважаемые родители! 11 и 13  апреля 2016 года ученики 5-11 классов в преддверии дня проведения международной акции «Тотальный диктант

» будут проверять свою грамотность. Приглашаем вас принять участие в диктанте вместе со своими детьми! О своём участии просим сообщить заранее! Не забудьте ручку и вторую обувь.

График проведения диктанта


Коммунарские сборы, март 2016

В рамках объявленного 2016 года – годом кино были проведены 30-е коммунарские сборы. Вся программа сборов была представлена выдержками из отечественных мультфильмов и фильмов. Девизом сборов стала фраза «Возьмёмся за руки друзья, чтоб не пропасть поодиночке». Благодарим всех ребят, вожатых и педагогов. Ребята – были активными, весёлыми, творческими, интересными и просто лучшими. Вожатые как всегда оправдали надежды и были истинными заводилами своих отрядов. Учительский отряд благодарим за неугасимый огонь на протяжении всех сборов и помощь в их организации.


Поздравляем победителей школьного этапа международного конкурса по чтению вслух «

Живая классика»!
1 возрастная категория – Шарков Дмитрий, ученик 4 «г» класса.
2 возрастная категория – Голобородько Карина, ученица 6 «в» класса.
3 возрастная категория – Муллаянова Алина, ученица 9 «в» класса.
Спасибо всем участникам конкурса за хорошую подготовку и интересное прочтение произведений!


МОУ Рощинская СОШ напоминает, что уже работает “Школа будущих первоклассников”.
Запись по телефону: +735144-90276


В субботу 26 марта, в первый день весенних каникул в МОУ Рощинская СОШ пройдут очередные коммунарские сборы.

Меню питания на сборах


В 9 и 11 классах в период с 28 по 31 марта будут проведены тренировочные экзамены по следующему графику

28 марта: 11 – математика, 9 – русский язык;
29 марта: 11 – русский язык, 9 – математика;
30-31 марта: предметы по выбору


Дорогие друзья! Просим поддержать ученика 3 класса МОУ Рощинская СОШ Курицына Евгения, который участвует в кастинге на роль “Буратино” в ТЮЗ г. Челябинска. От нашей поддержки зависит театральное будущее Евгения!

Выступление Евгения здесь


Достойные результаты показали рощинские школьники на районных соревнованиях по лыжам. В средней возрастной категории у школы 1 место! Отличились Андрейченко Ева, Силантьева Лизавета, Чванов Дмитрий и Даниленко Игорь.
    В старшей возрастной категории у школы 3 место. Хорошие результаты показали Ступина Елена, Казанцев Денис.
    Поздравляем победителей и всех участников соревнований!



Поздравляем учителя начальных классов Иванову Юлию Николаевну с победой на муниципальном этапе конкурса профессионального мастерства “Самый классный классный – 2016”!


Громак Иван, ученик 10 класса – победитель муниципального этапа областного конкурса “Ученик года.”


17-18 февраля в ЦРБ с.Долгодеревенское пройдёт медосмотр юношей 2000-2001 г.р. При себе иметь паспорт, мед.полис. Автобус назначается на 10.30 от школы. До мед.осмотра юношам с 8 по 12 февраля необходимо снять в амбулатории п.Рощино ЭКГ (с 14.00 до 15.00)


Внимание родителей (законных представителей)! С 01 февраля начинается приём заявлений в первый класс. Для будущих первоклассников в МОУ Рощинская СОШ планируется открытие 113 мест.


На странице “Документы” опубликована новая редакция Устава МОУ Рощинская СОШ


11 января в МОУ Рощинская СОШ открываются две группы обучения детей по программе дошкольного образования.
Для открытия групп в здании начальных классов проведён капитальный ремонт, закуплена мебель, учебно-воспитательное оборудование, реконструирован пищеблок.
Коллектив учреждения приветствует новых обучающихся и их родителей (законных представителей)!


В соответствии с современными образовательными тенденциями в МОУ Рощинская СОШ в здании старшей школы реорганизована беспроводная сеть.
Теперь обучающиеся с согласия учителя могут бесплатно подключаться к сети Интернет со своего устройства и решать образовательные задачи, поставленные педагогами.


Данная технология называется BYOD (Bring Your Own Device — “принеси свое собственное устройство”) и подразумевает использование ученических мобильных устройств исключительно в учебных целях.
Доступ к сети Интернет, организованный в школе для детей, отвечает законодательным требованиям контентной фильтрации


Последние файлы
  • Положение_о режиме_занятий_обучающихся.pdf   0 кб – 2 нояб. 2016 г., 20:43, создано: Наталья Тягнирядно (версия1)
  • Порядок оформления возникновения и прекращения отношений между МОУ Рощинской средней общеобразовательной школой и обучающимися и (или) родителями (законными представителями) обучающихся.pdf   0 кб – 28 окт. 2016 г., 03:21, создано: Наталья Тягнирядно (версия1)
  • Приказ № 107 О внесении изменений в ООП НОО.
    pdf   0 кб – 17 окт. 2016 г., 23:03, создано: Наталья Тягнирядно (версия1)
    ‎Приказ № 107 О внесении изменений в ООП НОО‎
  • Приказ № 106 О внесении изменений в ООП НОО (1).pdf   0 кб – 17 окт. 2016 г., 23:02, создано: Наталья Тягнирядно (версия1)
    ‎О внесении изменений в ООП НОО‎
  • 21_25.03.2016_Е-услуги.pdf   0 кб – 31 мар. 2016 г., 03:45, создано: Александр Злаказов (версия1)
    ‎О внесении изменений в Положение о порядке приёма в МОУ Рощинская СОШ‎

Показ 5 файлов со страницы Локальные нормативные акты.


                                


Фото школы разных лет

Больше фотографий на странице “История школы”


                                  


МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР

Обновить браузер

Обновить браузер

Возможности

Интеграция

О системе

Статистика

Контакты

CfDJ8HJyMSOWarhLkJBDZs2NT-EeMNWt6cnC2Xuso1KA0D-UT-VPMydCHEI0zQN9BeCKfyDw4Ro29Y1Zo72dfvsDCcho3r-FikEw07uslBLcklhPj3B-zus1hTDx6qwSjI4lmQrHoCncErBujkIPuL8JROg

Описание поисковой системы

энциклопедия поиска

ИНН

ОГРН

Санкционные списки

Поиск компаний

Руководитель организации

Судебные дела

Проверка аффилированности

Исполнительные производства

Реквизиты организации

Сведения о бенефициарах

Расчетный счет организации

Оценка кредитных рисков

Проверка блокировки расчетного счета

Численность сотрудников

Уставной капитал организации

Проверка на банкротство

Дата регистрации

Проверка контрагента по ИНН

КПП

ОКПО

Тендеры и госзакупки

Поиск клиентов (B2B)

Юридический адрес

Анализ финансового состояния

Учредители организации

Бухгалтерская отчетность

ОКТМО

ОКВЭД

Сравнение компаний

Проверка товарных знаков

Проверка лицензии

Выписка из ЕГРЮЛ

Анализ конкурентов

Сайт организации

ОКОПФ

Сведения о регистрации

ОКФС

Филиалы и представительства

ОКОГУ

ОКАТО

Реестр недобросовестных поставщиков

Рейтинг компании

Проверь себя и контрагента

Должная осмотрительность

Банковские лицензии

Скоринг контрагентов

Лицензии на алкоголь

Мониторинг СМИ

Признаки хозяйственной деятельности

Репутационные риски

Комплаенс

Компания МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР, адрес: Самарская обл. , Волжский район, пгт. Рощинский зарегистрирована 23.12.2002. Организации присвоены ИНН 6367200446, ОГРН 1026303515567, КПП 636701001. Основным видом деятельности является образование начальное общее, всего зарегистрировано 3 вида деятельности по ОКВЭД. Связи с другими компаниями отсутствуют.
председатель ликвидационной комиссии – Рубина Ольга Ивановна.
Компания МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР не принимала участие в тендерах. В отношении компании нет исполнительных производств. МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР участвовало в 4 арбитражных делах: в 4 в качестве ответчика.
Реквизиты МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР, юридический адрес, официальный сайт и выписка ЕГРЮЛ доступны в системе СПАРК (демо-доступ бесплатно).

Полная проверка контрагентов в СПАРКе

  • Неоплаченные долги
  • Арбитражные дела
  • Связи
  • Реорганизации и банкротства
  • Прочие факторы риска

Полная информация о компании МОУ РОЩИНСКАЯ СОШ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР

299₽

  • Регистрационные данные компании
  • Руководитель и основные владельцы
  • Контактная информация
  • Факторы риска
  • Признаки хозяйственной деятельности
  • Ключевые финансовые показатели в динамике
  • Проверка по реестрам ФНС

Купить Пример

999₽

Включен мониторинг изменений на год

  • Регистрационные данные компании
  • История изменения руководителей, наименования, адреса
  • Полный список адресов, телефонов, сайтов
  • Данные о совладельцах из различных источников
  • Связанные компании
  • Сведения о деятельности
  • Финансовая отчетность за несколько лет
  • Оценка финансового состояния

Купить Пример

Бесплатно

  • Отчет с полной информацией — СПАРК-ПРОФИЛЬ
  • Добавление контактных данных: телефон, сайт, почта
  • Добавление описания деятельности компании
  • Загрузка логотипа
  • Загрузка документов

Редактировать данные

СПАРК-Риски для 1С

Оценка надежности и мониторинг контрагентов

Узнать подробности

Заявка на демо-доступ

Заявки с указанием корпоративных email рассматриваются быстрее.

Вход в систему будет возможен только с IP-адреса, с которого подали заявку.

Компания

Телефон

Вышлем код подтверждения

Эл. почта

Вышлем ссылку для входа

Нажимая кнопку, вы соглашаетесь с правилами использования и обработкой персональных данных

Зарегистрированные записи – Россия | Icefa Lidice

.
School 2D Art Works Фотографии Фильм 3D Art Works Total Дата
Bazarno-Matakskaya Sos, Bazarnie, rosly, roslol, rosly, rosly, rosly, rosly-shol, razanli 422870 2 0 0 0 2 13.  4. 2021
Средняя общеобразовательная школа № 50, г. Белгород, , Есенина 52-Б, Почтовый индекс 308036 15 0 0 0 15 22. 3. 2021
МАУДО Центр детского творчества, г. Биробиджан , проспект 60-летия СССР, 12, почтовый индекс 679000 89 0 0 0 89 17. 5. 2021
МБО ДОД Детская художественная школа, г. Брянск, , Горького 42, Почтовый индекс 241050 12 0 0 0 12 1. 4. 2021
Отделение реабилитации детей и подростков с ограниченными возможностями, Буздяк , ул. Социалистическая 2, Почтовый индекс 452710 6 0 0 0 6 19. 2. 2021
МБОУ ДОД Центр Детского творчества, Данков , Володарского 44, Почтовый индекс 399850 3 0 0 0 3 9. 4. 2021
Маоу Сош д. 183, г. Екатеринбург , ул. Пехотинцев 4А, 620141, почтовый индекс 620141 12 0 0 0 12 22.  3. 2021
Муниципальное бюджетное учреждение дополнительного образования Фряново Детское творчество, Фряново , площадь Ленина, дом 3, почтовый индекс 141146 30 0 0 0 30 1. 4. 2021
Детско-подростковый центр Содружество, Калуга , Плеханова 79, Почтовый индекс 248000 0 0 0 2 2 23. 3. 2021
Детская школа искусств, Каменоломни , 40 лет Октября 49/7, почтовый индекс 346480 4 0 0 0 4 9.  4. 2021
Детская школа искусств, Каспийск , Советская 18, Почтовый индекс 368300 18 0 0 0 18 26. 3. 2021
Детская школа искусств, Казанская , Ленина 12а, Почтовый индекс 352 147 25 0 0 0 25 22. 3. 2021
Детская художественная школа имени Александра Семеновича Розанова, г. Кировск , ул. Хибиногорская, дом 34, почтовый индекс 184250 16 0 0 0 16 13.  4. 2021
Детский центр Лесенка, Котельники , Кузьминская 15, Почтовый индекс 140054 6 0 0 14 20 6. 4. 2021
Детская художественная школа № 15, г. Красноярск , Матросова 16а, почтовый индекс 660016 13 0 0 0 13 26. 3. 2021
Детская художественная школа №1 им. В. И. Сурикова, г. Красноярск, , ул. Ленина, 79, почтовый индекс 660049 9 0 0 0 9 13.  4. 2021
МАУДО ДШИ № 16, г. Красноярск , Академгородок, 17, почтовый индекс 660036 9 0 0 0 9 22. 3. 2021
Художественная школа при ЧУПО КГК, г. Краснознаменск , Генерала Шлыкова 3, офис 202, почтовый индекс 143090 21 0 0 0 21 22. 3. 2021
Детская художественная школа, Кропоткин , Красная 244, Почтовый индекс 352394 22 0 0 0 22 22. 3. 2021
МБОУ ДОД Детская школа искусств, Лесной , Ленина 56, Почтовый индекс 624200 10 0 0 0 10 24.  3. 2021
МБУДО Детская художественная школа № 1, Лесосибирск , Привокзальная 9, Почтовый индекс 662543 18 0 0 0 18 1. 2. 2021
МОУДО Луиская детская художественная школа, Луга , Кирова 75, Почтовый индекс 188230 9 0 0 0 9 24. 3. 2021
МАУ ДО Дворец творчества детей и молодежи, г. Магнитогорск, , Ленина, 59, почтовый индекс 455028 6 0 0 0 6 29.  3. 2021
Изостудия КДЗ “Дом Офицеров”, Монино , Авиационная 2 А, Почтовый индекс 141170 9 0 0 0 9 1. 4. 2021
Детская художественная студия “Лучики”, Москва , Октябрьский проспект, д. 9б, Почтовый индекс 108840 39 0 0 0 39 26. 2. 2021
ГБОУ Школа № 1955, г. Москва , Напрудная, 13, Почтовый индекс 129346 31 0 0 0 31 22. 3. 2021
Детская Художественная Школа, Новошахтинск , Садовая 35, Почтовый индекс 346918 11 0 0 0 11 29.  3. 2021
Детская художественная школа № 17, г. Новосибирск , ул. Линейный номер 51, почтовый индекс 23 0 0 0 23 23. 3. 2021
Детская художественная школа, Октябрьское, , П. Тедеева 58, Почтовый индекс 363131 8 0 0 0 8 26. 1. 2021
БОУ ДО Детская художественная школа № 14, г. Омск , Комкова 3г, Почтовый индекс 644073 14 2 0 0 16 31. 3. 2021
БОУ ДО ДШИ № 9, г. Омск , Моторная, д. 2 1/1, почтовый индекс 644109 10 0 0 0 10 21. 1. 2021
БУДО ДШИ № 18 Школьные годы, г. Омск , Гагарина 20, почтовый индекс 644099 0 0 1 0 1 8. 3. 2021
БУДО Дворец детского творчества, Омск , Красный Путь 155, Почтовый индекс 644033 13 0 0 0 13 1. 4. 2021
Начальная художественная школа № 1 им. Саниных, г. Омск, , Иртышская наб. , д. 40, почтовый индекс 644048 8 0 0 0 8 15. 2. 2021
Центр детского технического творчества, Орехово-Зуево , Егорьевская 2, почтовый индекс 142 600 0 0 1 0 1 8. 3. 2021
Орловская детская художественная школа, Орел , Рощинская 1а, Почтовый индекс 302025 5 0 0 0 5 15. 2. 2021
МОУ ДОД Детская художественная школа, Павлово , Карла Маркца 2, почтовый индекс 606100 8 0 0 0 8 31.  3. 2021
Средняя школа № 10, г. Павлово , Суворова 4, почтовый индекс 606108 1 0 0 0 1 31. 3. 2021
Детский сад № 39, г. Первоуральск , ул. Бульвар Юности, 5, почтовый индекс 623119 10 0 0 0 10 12. 2. 2021
МОУ ДО Детская художественная школа, г. Приозерск , ул. Советская, 20, почтовый индекс 188760 9 0 0 0 9 24. 3. 2021
ЧОУ Свято-Георгиевская православная СОШ, г. Ростов-на-Дону , пер. Халтуринский, 202/66, почтовый индекс 344018 15 0 0 0 15 23. 3. 2021
Дворец Детского Творчества, Рязань , Есенина 46, Почтовый индекс 390 023 0 0 2 0 2 9. 3. 2021
ГБОУ СОШ № 17, г. Санкт-Петербург, , 19 линия Васильевского острова, д. 22А, почтовый индекс 199106 0 0 1 0 1 9. 3. 2021
ГБДОУ Детский сад д. 21, Санкт-Петербург , Тихорецкий проспект, д. 9, стр. 6, почтовый индекс 194064 2 0 0 0 2 9. 4. 2021
Арт-студия ГАУК СО, г. Саратов , г. Саратов пл. Ленина, Почтовый индекс 410052 28 0 0 0 28 12. 2. 2021
Ирбис СПО “Декоративно-прикладное искусство”, г. Саратов, , ул. Посадского, 180/198, кв. 202, почтовый индекс 410005 1 0 0 0 1 9. 4. 2021
СГОО Детская студия изобразительных искусств, г. Саратов , Посадского 180/198, кв. 202, почтовый индекс 410005 12 0 0 0 12 31. 3. 2021
МБОУ ДОД Детская Художественная Школа № 2, г. Северодвинск , К. Маркса 39, Почтовый индекс 164512 16 0 0 0 16 8. 4. 2021
МБУДО ДХШ № 2, Сочи , Кирова 21, Почтовый индекс 354207 24 0 0 0 24 22. 3. 2021
Государственное автономное учреждение дополнительного образования детей «Республиканский центр дополнительного образования», Сыктывкар , улица Коммунистическая, дом 1, почтовый индекс 167000 1 0 0 0 1 24.  3. 2021
Детская художественная школа № 2 В. Д. Поленова, г. Тамбов , ул. Южная 116, почтовый индекс 3

7 0 0 0 7 22. 3. 2021
Художественная школа Стриж, Уфа , Р. Зорге 45/5 – 131, Почтовый индекс 450083 29 0 1 0 30 31. 3. 2021
Художественная школа Худозка, Уфа , Комсомольская 159/1, Почтовый индекс 4500965 15 0 0 0 15 31. 3. 2021
МБОУ ДОД Детская художественная школа № 2, Уфа , Бабушкина 25, Почтовый индекс 450001 46 0 0 0 46 31.  3. 2021
ГАУ ДО РБ (РЧТТ – Созвездие), Улан-Удэ , Хрустальная 1 А, Почтовый индекс 670004 13 0 0 0 13 1. 4. 2021
Республиканский художественный лицей, Владикавказ , Пушкинская 10, Почтовый индекс 362019 8 0 0 0 8 9. 4. 2021
Муниципальное учреждение дополнительного образования «Детско-юношеский центр» ДЮЦ, г. Волгоград , ул. Краснознаменская, 11, Почтовый индекс 400066 0 0 0 2 2 6.  4. 2021
Государственная общеобразовательная школа, лицей № 3, г. Владимир-Волынский , ул. Ковельская 111, почтовый индекс 44701 0 0 1 0 1 10. 3. 2021
Центр культуры и искусств “Борковский”, Выкса , ул. Ленина, 102 А, Борковка, Почтовый индекс 607038 2 0 0 0 2 8. 4. 2021
Центр детского творчества Красноперекопского района, г. Ярославль , ул. Будкина, 9 Ярославль, Почтовый индекс 150002 0 0 4 0 4 1. 4. 2021
Детская художественная школа МБУДО, Железногорск , Школьная 18, Почтовый индекс 662971 5 0 0 0 5 1. 4. 2021
Название 2D Art Works Фотографии Фильм 3D Art Works Всего Дата
Pigareva Afeliia, ANAPA 1 0 0 0 1 9. 4. 2021
Посохина Василиса, г. Бердск 2 0 0 1 3 6. 4. 2021
Толмачева Елизавета, г. Бузулук 1 0 0 0 1 1. 4. 2021
Микрюкова Евгения, г. Кострома 1 0 0 0 1 7. 4. 2021
Киреева Камилла, Краснодар 1 0 0 0 1 26. 2. 2021
Данилин Михаил, г. Лонгюгань 1 0 0 0 1 26.  1. 2021
Данилина Маргарита, г. Лонгюгань 1 0 0 0 1 26. 1. 2021
Богданович Ярослав, г. Луга 2 0 0 0 2 30. 3. 2021
Орлов Александр, Минеральные Воды 1 0 0 0 1 25. 2. 2021
Маслова Александра, г. Москва 1 0 0 0 1 31.  3. 2021
Макарова Мария, г. Москва 1 0 0 0 1 26. 2. 2021
Туркина Анастасия, г. Москва 1 0 0 0 1 9. 4. 2021
Пузырев Глеб, г. Нижний Тагил 1 0 0 0 1 13. 4. 2021
Лисицын Данил, г. Орел 1 0 0 0 1 30.  3. 2021
Бакина София, Орел 1 0 0 0 1 30. 3. 2021
Полкова Кира, г. Петрозаводск 1 0 0 0 1 1. 4. 2021
Полков Георгий, Петрозаводск 1 0 0 0 1 1. 4. 2021
Слюсарева Екатерина, Подольск 1 0 0 0 1 31.  3. 2021
Сноговская Арина, г. Ростов-на-Дону 1 0 0 0 1 23. 3. 2021
Хвиюзов Никита, Санкт-Петербург 1 0 0 0 1 29. 3. 2021
Дюделев Давид, Санкт-Петербург 0 0 1 0 1 9. 3. 2021
Лучинин Егор, Санкт-Петербург 1 0 0 0 1 27.  1. 2021
Воробьева Ксения, село Синяли 1 0 0 0 1 16. 2. 2021
Кирилл Волин, Смоленск 1 0 0 0 1 7. 4. 2021
Сергеева Мария, г. Сыктывкар 1 0 0 0 1 31. 3. 2021
Напалкова Ксения, г. Сыктывкар 1 0 0 0 1 31.  3. 2021
Гомзякова Маргарита, г. Тулун 1 0 0 0 1 26. 3. 2021
Кривенко Карина, г. Тулун 1 0 0 0 1 26. 3. 2021
Соломонова Елена, г. Волгоград 1 0 0 0 1 1. 4. 2021
Медянников Серафим, г. Волгоград 2 0 0 1 3 1. 4. 2021
Львова Карина, Выборг 2 0 0 0 2 31. 3. 2021
Грачева Екатерина, Зеленый Берег 1 0 0 0 1 13. 4. 2021

Мавзу бойича хатолар бойича ишлайди. Biror kishining hayotidagi xatolar muammosi imtihon inshoidir. Мобу Никитинская Сош.

Тематик йоналиш

« Таджриба ва ксатолар »


Универсальный кошилиш

Д. Шушаковнинг со’зларига ко’ра, хато харакатлар, харакатлар, байонотлар, фикрлар, фикрлар, хатолардаги йомонлик. Ва бир хил луг’атда о’кинг: “Таджриба – бу дейарли о’рганилган билим, ко’никма ва ко’никмаларнинг комбинацияси, бу тушунчалар о’ртасида джуда якин муносабатлар мавджуд. Дархакикат, бизнинг хайотимиз турли хил харакатлар, эчимлар, бу хар куни танловдир, натиджада бизда хатоларга карши емас.1906 г.

Мумкин болган кириш

  • Uning hayoti uchun bir kishi ma’lum maqsadlarga erishishga harakat qilmoqda, ammo ko’pincha xatolarga yo’l qo’yadi. Odamlar turli yo’llar bilan shug’ullanishadi: kimdir depressiyaga tushadi, ikkinchisi yana boshlashga harakat qilmoqda va ko’pchilik avvalgilarga erishish uchun qayg’uli tajribani hisobga olib, o’zlarini yangi maqsadlar qo’ymoqdalar. Menimcha, bu inson hayotining ma’nosi.
  • Хаёт озингиз учун абадий кидириш, сизнинг максадингиз учун доймий кураш. Агар максадга эришиш учун курашда “яра” ва “апунта” пайдо бо’лса, бу тушкунликка сабаб емас, чунки биз о’зимизнинг хатоларимиз учун сабаб емас, чунки биз о’зимизникига эгамиз ва биз анг зо’р хайотий таджрибага эга эканлигимиз.

Ко’шилишда ишлатиши мумкин бо’лган маколлар

“Хатоларда о’рганиш”,

“Буларнинг хаммаси яксшидир”

“Факат хэч нарса килмайди” хато эмас”

“Кардан йикилишни билиш, сомонга ишонч хосил килин

1ух90айди”

Мумкин болган тезислар

  • Аччик таджриба. Билвосита ксатолярная. Ксато наркси.

(Ba’zida inson fojiali oqibatlarga olib keladigan harakatlarni amalga oshiradi. Garchi oxirida xato qilganini tushunadi, biron narsani tuzatib bo’lmaydi. Ko’pincha xato narxi – kimningdir hayoti)

г.

Даллилар

Хикояга муроджаат цилинг А. Масса “тузок”. Unda Sevishganlar ismi bo’lgan qizning harakati tasvirlangan …

Hikoyani eslang “Ta’til” Rey Bredberi Kimning qahramonilg’ Bu nima sodir bo’ldi? …

Ва хикояда К. Г.Паутский “Телеграмма” Бу иш билан банд болган кыз Наста хакида айтилишича, бу кишлокда оз йошида яшайдыган онани эсламайди.

Николай Дмитриевич Телешов “Окинин Керон” (эртак)



Мумкин болган тезислар

2. Xatolar, umuman hayot yo’lida harakat qilishning iloji yo’q. Xatolar qilish, odam tajribaga ega bo’ladi.

(Xato qilmasdan hayot kechirish mumkinmi? Yo’q. Hayot yo’lidan ketadigan odam noto’g’ri qadamdan sug’urtalanmaydi. Va ba’zida bu juda muhim hayotiy narsalarni o’rganadi, ko’p narsani o’rganadi )

г.

Даллилар

  • Хикояга муроджаат цилин В. Асева “Нега?” . Бу кичкина бола хакида гапиради, бу …
  • Ба’зан хатоингизни тушуниш учун коп вакт талаб этади ва агар у тузатиш учун кэч бо’лишидан олдин бо’лса, у иуда кэч бо’лса. Кахрамон хикояси Б. Екимова “Нутк, онам, гапиринг” онаси учун кизнинг э’тиборини кандай мухимлигини англаш учун йиллар керак еди.

Мумкин болган далиллар

3. Tajriba oldini olishda xato.

( Hayot eng yaxshi o’qituvchi. Ба’зида, одам то’г’ри карор кабул килиши керак бо’лган кийин вазиятлар мавджуд. To’g’ri tanlov qilish, biz kelajakda xatolarga yo’l qo’ymaslikka yordam beradigan bebaho tajribaga ega bo’lamiz)


Даллилар

Хикояда Б. Екимова “шифо кечаси” муалиф бувисига байрамга кельган о’смирлар хакида хикоя килади …

муалиф бизга айтмокчи бо’лганидек: юрак овозини тинглаш, якши хис-туйг’уларга мувофик харакат килиш керак. Bu bizga to’g’ri yo’lga yo’naltiradigan hayot tajribasi ko’p xatolarga yo’l qo’ymaydi.


Даллилар

Хикояда А. “Кийин имтихон” айтилган кызы Горчаков исмли кыз хакида, у киин синовга карши курашга мувлаффди …1905

Айнан шу холатда, у кахрамонни о’зига о’зи о’зига ксос хис-туйг’уларини о’ргатди. Qiyinchiliklarni yengishning birinchi tajribasi qizga o’z maqsadlariga erishishga yordam berdi – keyinchalik u taniqli aktrisaga aylandi.


Даллилар

Бир йоки бошка танловни амальга ошириш оркали биз коп нарсани о’рганмокдамиз. Biroq, biz uchun boshqa odamlarning tajribasi biz uchun qadrlidir, boshqa odamlar bizning hayotimizda muhim rol o’ynaydi, aktsiyalari bizning dunyoqarashimizga ta’sir qiladi. Сундай килиб, хикояда В.стутаина “Француз дарслари” о’китувчи …

Афтидан, бундай хайот таджрибаси болага сезгир одамни о’стиришга ​​йордам беради, бу бефаркликни саклайди.


Mumkin bo’lgan tezislar

4. Insoniyatning tajribasi. Тарихий таджриба. Уруш.

.1906 г.

Далиллар

Уруш Фоджиаси Хикояда Келтирилган Mayin Sholohov “Odamning Taqdiri” …

Andrey Sokolovning “…

, Andrey Sokolovnning” …

, MERIMI -MERIRI ILIRI ILIRI. тушдим». Шундай килиб, уруш одамга халакит бериб, оз уйини йок кылади.


Dalillar

  • Hikoyani saqlang B. Vasilyeva “Bu erda tonglar tinch” Episode, Buyuk Vatan urushi juda katta, ammo u u haqida ahamiyatsiz, ammo u u haqida ahamiyat beriladi, shunda uning barcha dahshatlari ularning xunuk va insonning мохиятигача дахшатли номувофиклик. Та’кидланишича, иш “ва кундузи джим бо’либ, бу эрда тинч”, унинг кахрамонлари урушда иштирок этишга майбур бо’лган кызлардир.
  • г.

Даллилар

  • Л.н. “уруш ва тинчлик” толстый (Пти Ростовнинг о’лими эпизоди)
  • Б.Васильев “Ройхатда гайд этилди”

Мумкин болган тезислар

5. Инсоният таджрибаси. Табиатга караш.

(Insoniyatning tajribasi bizga nimani o’rgatadi? Bizning eng muhim saboqlardan biri bu er yuziga, tabiatga bo’lgan ehtiyotkorlikning sababi.)

г.

Даллилар

Носов Н. “qo’g’irchoq”;

В.П.Астафьев “Царь балык”;

В.Г.Распутин “Мисаа билан хайрлаш”;

Рей Брэдбери “Яшил Тонг”


Уй вазифаси (душанбагача) – танлаш

  • Xenrich Hone-ning roziligini qanday tushunasiz: “Axloq ong aqlidir”?
  • Киин вактда шараф ва шармандалик о’ртасида танлов кылиш учун нима йордам беради?
  • Галаба ва мамлакати кандай та’сир килади?
  • Хаёт хатосиз мумкинми?
  • Ота-оналар ва болалар: достлик йоки низо.

Tayyorlangan o’qituvchi MBou “Roshchinskaya Sosh”, Leningrad viloyati Vyborg tumanidagi vyborj tumani

Fedorova Tamara Ivanovna

Foydalangan veb-sayt materiallari

http://sochitog.ru/obshee /obshee.html.

Lotin tilida aytilganlarning barchasi: «Bu xato qilishning xarakteri». Darhaqiqat, hayot hayotida biz zarur tajribaga ega bo’lish uchun doimiy ravishda ogohlantiramiz. Ammo odamlar har doim ham o’zlarining misollaridan ham darslarni olib tashlamaydilar. Keyin boshqa odamlarning xatolari haqida nima deyish mumkin? Улар бизга бир нарсани о’ргатишлари мумкинми?

Менимча, бу саволга джавоб беролмайди. Бир томондан, инсониятнинг бутун тарихи – бу харакатнинг илоджи борича, халокатли хатоларнинг хроникаси. Masalan, shafqatsiz jangovar usullarni taqiqlab, eng qonli urushlardan keyin amalga oshirilgan urushning xalqaro qoidalari rivojlandi … Yo’l xatolari, shuningdek, ko’pchilikning o’tmishdagi hayotidagi yo’l xatolarining natijasi. Бугунги кунда йордам берадиган трансплантология риводжланиши минглаб одамлар шифокорларнинг сабр-токати туфайли, шунингдек биринчи операцияалнинг асоратларидан вафот этган беморларнинг джасорати туфайли мумкин.

г.

Boshqa tomondan, insoniyat doimo dunyo tarixidagi xatolarni hisobga oladimi? Альбатта йо’к. Тарихнинг ишончли дарсларига карамай, чексиз урушлар, инкилоб инкилоб, ксенофобия гуллайди.

Айрим одамнинг хайотида худди шу холатни о’йлайман. O’zingizning rivojlanish darajangiz va hayot ustuvor yo’nalishlariga qarab, har birimiz boshqa odamlarning xatolariga e’tibor bermaymiz yoki ularni hisobga olamiz. Нигилист Базаровни Романдан Эсланг. Тургенев кахрамони хокимият, глобальная таджриба, санат, инсоний туйгуларни рад этади. Uning fikricha, buyuk frantsuz inqilobining qayg’uli tajribasini qabul qilmasdan, erga ijtimoiy tizimni yo’q qilish kerak. Малум бо’лишича, Эвгин бошка хатолардан сабок ололмайди. И. Тургенев о’кувчиларни умумбашарий кадриятлар бепарволиги натиджалари то’г’рисида огохлантирмокда. Xarakterning kuchi va aql-idrokning kuchiga qaramay, bozorlar o’ldi, Chunki “Нигилизм” – bu hech qayerda emas yo’ldir.

г.

Патроны hikoyaning etakchi qahramoni A.I. Солженицын “Иван Денисович” Иван Денисович “хайотини саклаб кольыш учун сиз бошка хатолардан сабок олишингиз кераклигини иуда яксши тушунади. хамма нафратланадиган тиланчи фетаковни томоша килиб, о’зига о’зи керак эди: “У хатто оз атамаларини яширмайди. Озингизни кандай кылиб койишни бильмайман» . Shuxovning bunday achchiq xulosaga ruxsat berishga nima ruxsat beradi? Этимол, “джигарранг” га айланиб колган Фетаков сингари бошка Стагниковнинг хатоларини кузатмокда.

Ма’лум бо’лишича, бошка хатолардан о’органиш кобилияти барча хайотий холатларга кызыкмайди. Agar odam katta va oqilona bo’lsa, u boshqa odamlarning salbiy tajribasiga katta e’tibor bilan munosabatda bo’lishni boshlaydi. Ёшлар, оз хатоларини амальга ошириб, ривойланишга мойил.

Материаллар, Самарусь мактабининг Яратувчиси тайёрланди.

“Таджриба ва хато” мавзусидаги акс эттириш хар доим тегишли – хар кандай холатда хар кандай холатда хар кандай аглий йо’налишга эга. Biroq, har qanday bunday fikrlar albatta uning darajasida amalga oshiriladi.

Масалан, кичкина бола учун конуний йоки ноконуний нарсалар тушунчаси мавджуд. Агар биз таксминий таксминий вазиятни ко’риб чиксак, малум хулосалар чикаришингиз мумкин. Масалан, онам то’рт йошли о’г’лини сабзи синдириш учун бог’га юборади, аммо лавх кельтиради. U unga nima deyishni boshlaydi, bolasi “u so’ragan narsasini olib kelgan” degan noqulaylik his qiladi, shunda u va qandaydir oltinchi ma’noda mavhumlik qilganini tushunadi, lekin u buni amalga oshirdi uning hiylasi yoki zararli tomonida.

г.

Одам канча бо’лишидан кат’и назар, у то’рт йил йоки кырк йошда хам, я’ни мас’улийатнинг бир хилми, йа’ни бир шил джавобгар бо’лади. Унинг ксатолари туфайли бир шил дараджада таджрибага эга бо’лади ва у канчалик коп шато бо’лади”, шунда унинг бир йоки бошка сохасидаги зарур таджриба пайдо бо’лади.

Xulosa, hayotida bir xil xatolarga yo’l qo’yganiga o’xshab, xuddi shu to’siqlarni tan olgan, ya’ni boshiga juda og’riyapti. Бу эрда нима килайотганингиздан норози болиш хисси бор, шунингдек бирлашиш: «Хо’ш, нега бу яна мен билан содир бо’лди? Бунинг сабаблари коп, улардан бири, агар бирон бир вазиятда яшашга шошилса ва хамма нарсани тезда амальга оширса, о’зига хос хусусийатлар мавджуд. Boshqacha qilib aytganda, u xohlagan, qanchalik eng yaxshi, боеприпасы хамма narsa aksini aylanadi. Герой В. Шукшина Крутик (“Нега мэн шундайман?”)

г.

Tadqiqot qanchalik achchiq va qayg’urishdan qat’iy nazar, shaxsiyatni rivojlantirishga yangi navbatchiliklarni kiritadi. Ха, бу чо’кинди рухининг тубида, нимадир ното’г’ри йоки иррационал нарса содир бо’лди, патроны кейинги вактда шунга о’хшаш вазият юзага келсангиз, шунга о’хшаш хато пайдо бо’лиши ва олдини олишингиз мумкин.

Шунинг учун мен маслахат бермокчиман: Сиз хатоларингиздан коркмаслик керак, у табассум кылиш ва янги мишохга кадар яшаш яксшидир.

г.

Бешик иш таджрибаси ва хатолари

Biror kishining yoshi o’z toifalariga tajriba va xatolarga ta’sir qilmaydi. Уларга хэч ким сугурта килинмайди. Бирок, масулиятнинг хар бири бошкача. Boshqacha qilib aytganda, kimdir uni yurakka juda yaqin oladi, kimdir – yo’q.

Одамлар бир хил сог’инишларни бир неча бор тан олишади, одамларга “яна рашка” деб номланади. Бу ердан бу сизнинг харакатларингиздан норозилигиз, балки чексиз мулохаза, шунингдек, яна мен билан кетяптими? Ва х. к.” Бунинг сабаблари джуда коп, улардан бири – бу одам яшашга шошилайотганда максус белги бельгийдир. Бошкача килиб айтганда, у хохлаган, канчалик енг яхши, аммо хамма нарса аксини айланади. Демак, такдирда умидсизлик, хафагарчилик.1906 г.

Шунинг учун мен маслахат бермокчиман: хатоларингиздан коркманг, балки бирор нарса килишдан олдин о’йлашга харакат цилин.

Натиджалар иншос №3 таджриба ва 11-синф учун хатолар

Xatolar hayotimizning bir qismidir. Biror kishi o’z xatolarini yoki boshqa xatolarini o’rganadi. Xatolarni qilishning iloji yo’q, deb aytish mumkin emas – bu mumkin emas, Chunki faqat hech narsa qilmaydigan odam. Бизнес таджрибамиз хайотда дейарли коп хатоларга йо’л койади. Аммо рози бо’лиш, ба’зи топширикларимиз катта мамнуният кельтирди, патроны шунга карамай, биз бу дуньода бирон бир нарса кылыш мумкин эмаслигини тушунамиз, лекин нима килиш мумкинлигини тушунамиз. Ba’zida hayotdagi eng katta xatolar g’ayrioddiy oqibatlarga olib keladi, bir kishi to’satdan bu slot juda kichik ekanligini anglay oladi va u u tufayli behuda o’ldirildi.

г.

Bolaligidan, ota-onamiz nima qilishingiz mumkinligini va siz bu so’zlarni tanbehsiz tan olasiz va taqiqlash chizig’i orqali g’amxo’rlik qila olmaymiz. Мислим, сиз онангиз ва даларингизнинг со’зларини тушунишингиз мумкин ва хатто уларнинг qo’rquvlarini рад этишингиз мумкин. Ba’zida Taboon chiziqni kesib o’tish, siz ko’p odamlar qo’rquvdan qo’rqasiz, ethimol bu baxt sari birinchi qadam edi. Bunday o’tish allaqachon inson tajribasini beradi, u uchun katta ufqlar ochiq. Tajriba to’planishi yoshdan mutlaqo mustaqil emas, hatto kattalar ham ahmoq va tajribasiz bo’lishi mumkin va bola boy tajribaga ega bo’lishdan ko’ra ko’p marotaba yoshroq. Таджриба хамма нарсада, бутун инсоний фаолият сохаларида.

г.

Хар daqiqada odam tajriba qozonadi yoki yaxshilanadi. Hayotda ko’proq faol inson, unda ko’proq tajriba ko’tarildi. Секис болиш фойдали, чунки сиз о’зингиз учун бошкаларга мавджуд бо’лмаган манбаларни очасиз ва нима учун бирон бир харакат битта риводжланиш йолда нима учун боришини тушунасиз. Tajriba va xatolar bir-birlari bilan chambarchas bog’liq, hech kim ikkinchi soniya yo’q.

Йонайотган одамлар ветчина таджрибага эга. Шундай килиб, ахмокликдан коркманг, яна бир масофада котиб колмаслик учун кокилиб кетганингизни тушунмаслик яксширокдир.

г.

Сочи №4 таджриба ва хатолар.

Men ko’pincha hayotimda xato qilaman. Боеприпасы ахамияциз хатолар, чунки хэч ким улардан азийат чекмайди. Боеприпасы bu xatolar tufayli men o’zim uchun to’g’ri xulosalar chiqarishim, tajribaga ega bo’lishim mumkin. Men xatolarni amalga oshirganim uchun tajriba to’plaganini payqay boshladim. Ota-onalarni tinglashni xohlamasligim tufayli xatolar yuzaga keladi. Онамнинг дадам то’г’ри эканлигини тушунаман, лекин ба’зида кызыквчанлик давом этади.

г.

Биламан, бу эр юзидаги барча одамларни килади ва бунинг хэч кандай йомон джойи йо’к. Tajriba har doim inson tomonidan xafa bo’lsa ham kerak. Боеприпасы, albatta, o’rganishda tajribaga ega bo’lish yaxshiroqdir va sovutish emas.

Питер Брейгель payg’ambar o’zining jodini erta yillarda boshladi. Bolaligida у ko’pincha otasining tayyor ishlarini nusxa ko’chirdi. Кейнчалык, у ко’лини чайкаб, о’зига хос жодий къ’лыозмаларини ишлаб чикди

  • Сан-Франциско quyon hikoyasida rasm va xarakterli

    г. И.А. Исида и.а. Bunyin Evropaga, xotini va qizi bilan muayyan janob Сан-Франциско билан sayohat qilish haqida hikoya qiladi. Ойлавий ном билан бугада джойлашган

  • Бутун хайотидаги киши коп хатоларга йо’л койади, ба’зида сезмай. Боеприпасы, акс эттирувчи, биз уларни таджрибага айлантирамиз, хатто базан аччик. Ha, o’quv haqi juda yuqori, ammo hayot bilan shug’ullanishning iloji yo’q, u uy xo’jaliklarining ixtirolarini hisoblashni qabul qilmaydi. Biz hammamiz xato qilamiz va tabiiy va muqarrar. Inson tabiati Ideal emas, haqiqatan ham eng yaxshi o’qituvchi va uni tuzatishga yordam berishini tushunish kerak.

    г.

    Копгина йозувчилар хам ушбу мавзу хакида хайрон бо’лишди. Масалан, Федор Михайлович “Джиноят ва язо” романида, таджриба ва ксатолар муаммосига та’сир корсатди. Rodon Rasolnikovning asosiy xususiyati, kampirni va uning homilador singilini o’ldirgan, u butun umri davomida eng katta xato qilganini juda yaxshi biladi. Унинг этикодлари, унинг назарияси канчалык ното’г’ри эканлигини тушунади. Koion ishni tan oladi, bu uning eng oddiy odami, toksies yoki lichning verteks emasligini anglaydi. Шу билан бирга, у бебахо хайотий таджрибани олади, бунинг учун то’лов джуда юкори бо’лган. Муаллиф то’г’ридан-то’г’ри такводорлар тавба килганми йоки йокми, корига хукм цилинган хибсга олинган инджилни ко’ради. Bu shuni anglatadiki, qahramon Xudoga murojaat qildi va amalda zarar etkazadigan nazariyalarni rad etdi.

    г.

    Сиз ветчины бошка мисолни олеб боришингиз мумкин. Шунингдек, билвосита хатони К.Г.П.Аутовскийнинг “Телеграм” хикоясининг Наста-асосий кахрамонида амальга оширди. Qiz uning keksa onasini yolg’iz qoldirdi. Катерина Ивановна иуда йолгиз ва касал еди. Уч йил, кызы камбаг’ал кекса айолга ташриф буйурмади. Albatta, Nastya onasini juda yaxshi ko’rar edi, ammo ish uni qo’yib yubormadi. Шунин учун, Екатерина Петровна яна бир бор насткани безовта кылмасликни ва хатларини камдан-кам холларда юборди. Боеприпасы хайот кучлари уни колдириб, йошини олеб кетишди. Men endi bu haqda xizmat qilmagan narsani ham bilmayman: qari yoki yolg’iz qizini orzu qilganmi? Шунда кекса аёл, кышда тирик колишини его килиб, унга хат йозди. Ammo qiz juda band edi. Настанинг ко’шнидан бо’лган хатни кабул кылганида, Кетерина Петровна вафот этди, у бу хайотда бошка хэч ким йоклигини тушунди. Va bu bir daqiqa stantsiyaga boradi. Боеприпасы qishloqqa kelganida, Nastga juda kech ekanini biladi. Катерина Петровна хэч качон ягона туг’илган одамнинг о’лимидан олдин ко’рмаган. Nasta hech qanday tajribaga ega emas edi. У, этимол, бу гьовак хэч качон якинрок йутказмагунча. U qaerda u, yosh va kuch kuchlari, onasining hayoti juda tez ekanligini biladi. U qolgan hamma narsa – uning oldida eng qimmat odamni va cheksiz aybni his qilish. Ушбу мураккаб хисийотлар унинг хайот таджрибасининг асосини ташкил этди. U endi bunday xatoga yo’l qo’ymaydi va o’z qarindoshlarini qutqaradi, ish haqi beriladi, ammo oila haqida unutish emas – insonning yagona haqiqiy qadriyati.

    г.

    Ba’zida inson ko’p sinovlardan o’tishi kerak, uni tozalash va yaxshi, aqlli va kinder bo’lishga imkon beradigan tajribaga ega bo’lishi kerak. Этиялик одамлар мартаба эмас, балки оилавий кадриятларни афзал кориш, ко’ринмаслик, коринмаслик, мазмун ва якин ва кимматбахо одамларни орзу килишлари эмас.

    Кызыкми? Деворингизда сакланг!

    “Евгений Онегин” оятларидаги роман XIX ст. 20-30 йилларида А. Тушкин томонидан ёзилган. У нафакат йозувчининг ишида, балки барча рус адабийотида хам хакли равишда ко’риб чикилади. Рим кучлари о’кувчилар Россия зодагонининг атмосферасига, бир неча маротаба шаклланган джамиатнинг хайотига тегади, бир неча бепарво ва о’зларининг баксциз одамлари. Онегин, Татьяна, бемани Ольга ва иссик чархаб, бу кахрамонларнинг барчаси о’кувчилар ташвишга соладилар, деб ташвишланмокдалар, тортишиш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш, коралаш. Уларнинг риводжланишига аджойиб тарзда кузэтилган: босидаги асосий белгилар орасидаги фарклар ва роман оксирида фарклар аджойиб. А. Пушкин идеальные белги йо’к. Hamma o’z xatolarini йоки оммавий буйуртмаларни йоки оммавий буйуртмаларни амальга осиради.

    г.

    Keling, to’rttadan eng tushunarli belgi bilan suhbatni boshlaylik. Опа сингил, сингил Татьяна, xushchaqchaq ва quvnoq. Uning soddaligi va iqtidjori – bu qahramonning eng yaxshi belgisiga emas, balki shamollik. Bu uning barcha muammolarining sababi shu. O’zgarish Ольга Ленский bilan durang yo’q edi. Kelgusi nikoh qizga ta’sir qilmadi: u mening kuyovimni aqldan ozdirishda davom etdi. Айтыш керакки, Ольгинг фел-атвори рим пайтида дейарли озгармайди. У о’зи учун содик колди: у узок вакт давомида Ленскида каттик о’смади ва биринчи имконият билан у бошка уйга сакраб тушди. U ushbu voqealardan biron bir axloqiy darslarni chiqarganmi? Этимол эмас.

    г.

    Belgilar shunchaki romanda ajratilgan vaqtni o’zgartirish uchun vaqt yo’q. Унинг барча киска хайоти (Онегин Ленский билан бирга бо’лган дуэльда) 18 йошида о’тиришга ​​о’хшайди. Англиядан Ларинагача, романтика тасвирида пайдо больди. Дархол Ольга, xuddi shu quvnoq va baquvvat bo’lib qoladi. Ленский карши емас, балки ягона хисиёт. Кейинчалык унинг кучли хис-туйгулари конденсация килинади: иштийок, рашк ва нафрат. Ольга jinnilikka bo’lgan muhabbatda u uning engil hayoti va Fidenue Oneginning ixtiyoriy qurboni bo’ldi. Йигит вазиятни озгартириб, тирик колсам, тирик колиши мумкин эди. У, альбатта, О’зининг бепарволик туфайли татаниясини келин билан Онегин Кексия билан Онегин Кексиялари билан татьяна номи билан кузатиб куяди. Боеприпасы Lenskyning tez jahgi paytda u bilan halokatli hazil qildi – u do’stining qo’lidan vafot etdi.

    Севимли Пушкин белгиси. Kamtarin va jim xayolparast, xunuk, ammo aqlli – bunday xususiyat unga romanning boshida А. Пушкин beradi. Этибор беринг, ишончли, бой ва олиджаноб маликадан, финалда нима пайдо бо’лишини билибо олинг, собик Татьяна деярли имконсиз. Юнинг окончательный учашувининг “Онегин” билан учрашуви сахнасида, у йиг’илганда, унинг хатини о’цин:

    … оддий вирго,
    Тушлар билан, олдинги кунларнинг юраги,
    Энди яна тирилтирилди . ..

    To’g’ri, Tatyana yana bir qatorini – jasoratini saqlab qoladi. Бир куни у, йош кыз, бу севги мактубини джуда бошдан кечирган, каттик Онегин. Бугун у ксудди шу туйгу билан талафуз килади:

    Мен сени севаман (нима килиш керак)
    Лекин мен бутунлай бераман
    Мен унинг йоши хакикат бо’ламан.

    Va nihoyat, romanning sarlavhasi -. Bu belgi анг катта ma’naviy o’zgarishlarga duch keldi. Romanning boshida bizdan oldin to’liq xudbin, ammo bilimdon va iqtidorli odam paydo bo’ladi. У оз байонотида хайотдан чарчаган холда (атив 26 лет). Богда Татьяна билан учрашув сахнасидан, биз Онегин хэч качон оилани хэч качон яратмайди деганини тушунамиз. O’z axloqi bilan, shuningdek, jiddiylik va tushunish bilan qizni xafa qiladi. Татьяна номи куни кельмокда, янги романда мухим эпизод. Онегин бу эрда рухнинг ното’г’ри тартибида келади: у Ленскининг бакстидан газабланган, тасвирнинг о’зи Таня. Кечкурун кахрамоннинг эхтиёциз худбинлиги фоджиага куйылди: Эртаси куни Ленский билан Дюнёнинг эртаси куни (Ольга флирт) Онегин до’стини о’лдиради.

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *